Daca te afli cu afacerea online la inceput de drum e foarte posibil ca administrarea paginii tale si a conturilor de pe retelele sociale sa ti se para coplesitoare. Tot continutul acestora trebuie sa fie mereu proaspat si interesant asa ca te intrebi, pe buna dreptate, de unde vine tot acest continut si cum ai putea sa te asiguri ca el […]
Este mult mai usor sa iti pastrezi clientii decat sa obtii altii noi, iata de ce programele de loialitate sunt o metoda foarte usoara de a creste popularitatea unui produs sau a unui serviciu intr-un timp foarte scurt. Cum trebuie sa fie un program de fidelitate pentru a avea succes – flexibil – ofertele trebuie sa fie suficient de […]
Retelele sociale sunt intr-o continua schimbare, iar provocarea pentru cei care incearca sa se promoveze folosind aceste media este sa tina pasul cu toate modificarile. Nu exista o abordare care sa poate fi folosita cu succes de orice business, indiferent de specificul acestuia, iata de ce este nevoie sa stii ce merge si ce ar trebui schimbat in strategia […]
Clientii tai nu sunt doar un procent, o line intr-un grafic, ei sunt oameni pe care daca ii intelegi vei avea numai de castigat. Daca interactionezi cu ei la nivel personal gradul lor de satisfactie va creste si isi vor pastra statutul de client fara sa isi puna problema de a cauta un alt furnizor pentru produsele sau serviciile pe […]
Marketing-ul de continut este o componenta atat de importanta a mixului de marketing incat, potrivit statisticilor din mai 2014, intre 75 si 85% dintre companii se preocupa activ de acest tip de marketing. Cu toate acestea nu multi par sa stie ca o strategie de continut este eficienta atunci cand pune punctul de vedere al clientului pe primul loc. […]
Multe afaceri locale prefera ajutorul specialistilor pentru administrarea activitatii online. Social media pare simpla, cu totii avem conturi personale pe retelele sociale si nu am avut nevoie de cursuri pentru a descoperi cum sa le utilizam, dar intre conturile personale si paginile de pe aceste retele exista o diferenta. Daca postarile de pe contul personal nu trebuie sa se […]
Prezenta afacerilor locale in social media este absolut necesara pentru ca interactiunile cu clientii si un sentiment de familiaritate cu acestia pot face minuni pentru succesul brandului. Un business activ pe cat mai multe retele sociale nu este insa in mod absolut necesar un business de succes. Retelele sociale pe care alegi sa postezi continut trebuie sa se adapteze […]
Statisticile arata ca pana la sfarsitul anului 21% din vanzarile facute prin comert online se vor datora dispozitivelor mobile, iar acesta va aduce aproximativ 84 miliarde de dolari in 2014. Cu toate acestea comertul online de pe mobil este abia la inceput, iar cei care creeaza si administreaza paginile in varianta lor mobila cel mai adesea opereaza pe principiul incercarilor […]
Exista o sumedenie de sfaturi online despre cum sa scrii continut de calitate, dar cand vine vorba de recunoasterea continutului valoros sursele de informare se imputineaza vazand cu ochii. Cateva aspecte de luat in considerare pentru evaluarea continutului de calitate – Continutul care te diferentiaza de competitie este cel original – Pentru a avea impact, continutul trebuie sa fie […]
Social media pare taramul fagaduintei, locul in care totul este posibil. Chiar daca social media nu iti va creste numarul de clienti peste noapte, exista toate sansele ca daca intelegi modul in care paginile sociale functioneaza sa reusesti sa iti cresti vanzarile. Decizia de cumparere a clientilor nu se bazeaza doar pe calitatile produselor sau serviciilor pe care le […]