Ce strategie de social media se potriveste afacerii tale
Retelele sociale sunt intr-o continua schimbare, iar provocarea pentru cei care incearca sa se promoveze folosind aceste media este sa tina pasul cu toate modificarile. Nu exista o abordare care sa poate fi folosita cu succes de orice business, indiferent de specificul acestuia, iata de ce este nevoie sa stii ce merge si ce ar trebui schimbat in strategia de social media.
Pentru a fi sigur ca ai facut alegerea corecta la nivel de strategie va trebui sa analizezi postarile pe care le-ai facut pana in prezent si sa vezi ce ti-a adus interactiuni si ce nu a trezit deloc interesul celor care te urmaresc. Statisticile pe ultimele 3 luni pana la un an te vor ajuta sa iti formezi o idee cu privire la cea mai buna strategie, de aceea este util sa incerci mai multe abordari si sa afli singur care este mixul care iti va asigura succesul in social media.
Chiar daca numarul celor care ti-au apreciat pagina, sau mai bine zis numarul de prieteni virtuali ai brandului, este mare asta nu inseamna ca toate mesajele pe care le postezi pe retelele sociale vor ajunge la tinta. Nu ai de unde sa stii daca cei care te urmaresc iti vor citi mesajele, de aceea cel mai bine este sa distribui mesajele tale pe cat mai multe retele sociale care ti se potrivesc. Nu trebuie sa te temi de reposturi, ele sunt o buna metoda de a atinge un public cat mai larg.
Esti la curent cu ce face competitia? Speram ca raspunsul tau sa fie da, pentru ca analizand strategia competitorilor vei putea sa alegi cea mai buna abordare pentru afacerea ta. Cu siguranta ca si competitia face greseli, dar daca le vei monitoriza activitatea, vei stii sa nu repeti greselile pe care le-au facut altii.
Related Posts
- ← Cum sa iti imbunatatesti afacerile cunoscandu-ti clientii
- Cum sa iti asiguri loialitatea clientilor →