Cum sa optimizezi postarile din social media
Prezenta afacerilor locale in social media este absolut necesara pentru ca interactiunile cu clientii si un sentiment de familiaritate cu acestia pot face minuni pentru succesul brandului. Un business activ pe cat mai multe retele sociale nu este insa in mod absolut necesar un business de succes.
Retelele sociale pe care alegi sa postezi continut trebuie sa se adapteze tipului de business, iar daca multe dintre acestea se dovedesc utile, atunci cu siguranta ca acelasi continut poate fi postat in linii mai pe toate retelele, dar el trebuie sa fie adaptat stilului acestora.
Fiecare pagina de social media, prin constructia sa si prin tipul de utilizatori pe care ii are necesita o abordare diferita . Cele mai importante retele sociale pot obtine rezultate mai bune din postari daca se tine cont de urmatoare sfaturi simple:
1. Twitter are nevoie de continut scurt si la obiect, un fel de rezumat al postarilor de pe alte retele sociale
2. Utilizatorii de pe Facebook trebuie abordati cu mesaje intr-un stil conversational care sa se potriveasca majoritatii postarilor care provin de la prieteni
3. Postarile de pe LinkedIn ar trebui sa fie relevante pentru industrie si sa fie scrise in asa fel incat sa incurajeze comentariile
4. Pentru Google+ cele mai adecvate sunt postarile pe baza de imagine, aceasta fiind una dintre putinele retele care permite postarea de GIF-uri animate
5. Instagram este reteaua in care hashtag-urile iti pot permite sa faci parte dintr-o conversatie mai mare, ele nu trebuie neglijate
Related Posts
- ← Care sunt secretele comertului online de pe mobil
- Cum poti administra eficient activitatea online →