Cum sa iti imbunatatesti afacerile cunoscandu-ti clientii
Clientii tai nu sunt doar un procent, o line intr-un grafic, ei sunt oameni pe care daca ii intelegi vei avea numai de castigat. Daca interactionezi cu ei la nivel personal gradul lor de satisfactie va creste si isi vor pastra statutul de client fara sa isi puna problema de a cauta un alt furnizor pentru produsele sau serviciile pe care le oferi.
Unul dintre cele mai importante lucruri pe care companiile ar trebui sa le inteleaga este ca pretul pentru obtinerea unui client nou este mult mai mare dacat pretul pentru pastrarea unui client vechi. Spre deosebire de clientii potentiali, cel putin o parte dintre clientii pe care ii ai in prezent ti-au oferit datele lor de contact, ai posibitatea sa ii contactezi, stii care sunt preferintele lor.
Calatoria pe care clientii tai o parcurg incepe in momentul in care se gandesc sa faca o achizitie, dar nu se termina imediat dupa ce au platit pentru serviciul sau produsul oferit. Din momentul in care incep sa interactioneze cu produsul, toate promisiunile despre produs la nivel de marketing trebuie sa se transforme in realitate pentru ca acestia sa se revina.
Related Posts
- ← Cum sa cresti eficienta continutului online
- Ce strategie de social media se potriveste afacerii tale →