In fiecare zi apar schimbari in social media si nu este mereu usor sa tii pasul cu ele, dar acest lucru este absolut necesar pentru a putea sa pastrezi imaginea companiei si relatiile acesteia cu clientii potentiali si actuali. Socialmediaexaminer propune cateva idei care vin in ajutorul celor care isi doresc sa isi imbunatateasca activitatea de social media. Cele […]
Pentru a putea sa iti personalizezi continutul de pe pagina companiei este nevoie de o strategie, sau mai bine zis de un plan. Cu toate ca personalizarea paginilor nu mai este atat de dificila cum era in trecut, exista anumite decizii care trebuie luate pentru a gasi cea mai buna abordare. Rachel Balik ofera cateva sfaturi care pot veni […]
Cautarile pe internet folosind telefonul mobil le-au depasit pe cele de pe PC, iar acest lucru influenteaza enorm afacerile locale, potrivit seoblog.com. Daca cineva este in cautarea serviciilor sau produselor pe care le oferi si se foloseste de telefonul mobil pentru a le gasi, cel mai probabil se afla la cativa pasi de tine si daca te gaseste va […]
Notificarile push au trecut de curand pragul de la aplicatiile pe mobil catre web. Aceasta modalitate de interactiune intre brand si client a fost de succes in varianta sa pentru aplicatiile pe mobil, iar statisticile arata ca interactiunile cu clientii rezultate din notificarile push pe web sunt cel putin tot atat de performante. Notificarile pus pe web functioneaza intr-un […]
Retelele sociale nu se potrivesc tuturor afacerilor. Daca ai observat ca Instagram ii ofera afacerii tale ceea ce are nevoie, dar crezi ca iti poti imbunatati postarile, ar fi o idee buna sa vezi ce fac altii si ce functioneaza pe aceasta retea sociala. SocialMediaExaminer a analizat ce fac alte branduri pentru a profita la maxim de contul de Instagram. […]
Cotinutul de calitate de pe bloguri contribuie enorm la reputatia, increderea si autoritatea brandurilor. Cu toate acestea nu este tocmai usor sa gasesti continut original, care sa fie relevant pentru brand si care sa trezeasca interesul clientilor si sa ii faca sa interactioneze cu brandul. Mark Traphagen vine cu cateva idei foarte interesante care te pot ajuta sa gasesti mereu […]
Segmentarea email-urilor obtinute de la clientii potentiali si actuali este primul pas in pastrarea listei cu contacte. Daca nu stii exact care sunt clientii cu adevarat interesati de afacerea ta sau de o anumita promotie, risti sa le pierzi contactele atunci cand incerci sa comunici cu ei fara sa tii cont de dorintele lor. Lead-urile sunt greu de obtinut, […]
Daca ai o pagina de comert online, increderea este o caracteristica subiectiva, dar foarte importanta care va face diferenta intre un numar de vanzari in crestere si unul care stagneaza sau in cel mai rau caz este in scadere. Pentru a incepe sa vorbim despre modul in care increderea clientilor iti poate ajuta afacerea, in primul rand […]
Nu exista nicio reteta care poate fi aplicata pentru a afla care este cel mai bun interval de timp la care ar trebui facute postarile, pentru a stii la ce ore sau in ce parte a zilei trebuie sa postezi pentru a avea un impact cat mai mare. Cu toate acestea cu ajutorul catorva recomandari se poate ajunge la […]
In cazul in care inca te mai gandesti daca ar fi o idee buna sa iti creezi conturi pe retelele sociale, o scurta analiza a legaturii dintre social media si posturile tv sau publicatiile de stiri te va face sa iti dai seama de imporanta celor dintai. Statisticile realizate de Nielsen arata o crestere a impactului retelelor sociale asupra […]