Cum poti evalua calitatea continutului online

good-vs-bad-content_1409Exista o sumedenie de sfaturi online despre cum sa scrii continut de calitate, dar cand vine vorba de recunoasterea continutului valoros sursele de informare se imputineaza vazand cu ochii.

Cateva aspecte de luat in considerare pentru evaluarea continutului de calitate
– Continutul care te diferentiaza de competitie este cel original
– Pentru a avea impact, continutul trebuie sa fie potrivit pentru publicul tinta al afacerii
– Continutul trebuie sa adauge valoare site-ului, ideile noi trebuie incurajate, dar ele trebuie sa fie pe placul audientei
– Continutul care nu spune o poveste nu va fi tinut minte – gaseste o metoda prin care sa ilustrezi ideea pe care vrei sa o transmiti prin continut
– Textele care nu sunt adaptate pentru online nu vor fi citite – continutul trebuie sa fie structurat astfel incat dupa ce l-a parcurs cu viteza, cititorul sa retina esentialul si sa nu se lase descurajat de bucati de text care par ca nu se mai termina
– Nu toti cei care iti citesc continutul sunt atenti la detalii, dar cu siguranta exista cativa care considera ca un continut de calitate nu poate sa contina greseli de gramatica, scriere sau de punctuatie.
– Un continut de calitate iti va face clientii sa vrea sa il distribuie imediat, daca acestia nu distribuie niciodata postarile tale de pe blog sau de pe paginile de social media, ar trebui sa incepi sa iti pui intrebari

Spune-le si prietenilor: Facebook Twitter Pinterest Google Plus StumbleUpon Reddit RSS Email

Related Posts