Cum sa iti asiguri loialitatea clientilor
Este mult mai usor sa iti pastrezi clientii decat sa obtii altii noi, iata de ce programele de loialitate sunt o metoda foarte usoara de a creste popularitatea unui produs sau a unui serviciu intr-un timp foarte scurt.
Cum trebuie sa fie un program de fidelitate pentru a avea succes
– flexibil – ofertele trebuie sa fie suficient de flexibile astfel incat sa poata beneficia de ele toti clientii interesati
– eficient in stocarea datelor clientilor – programul de loialitate se adreseaza clientilor actuali, dar asta nu inseamna ca cei potentiali trebuie exclusi fara sa li se dea sansa sa intre si ei in randul celor care beneficiaza de oferta
– sa incurajeze noi cheltuieli – programul de loialitate poate impune noi cheltuieli pentru client, dar acestea trebuie sa fie pe masura beneficiilor
– rezonabil din punctul de vedere al ofertelor – daca le ceri clientilor sa iti demonstreze loialitatea achizitionand noi produse in schimbul unui premiu, acesta trebuie sa fie suficient de substantial pentru a incuraja vanzarile
– sa creasca popularitatea – programul ar trebui sa fie usor de distribuit pentru ca popularitatea produselor sau serviciilor sa creasca
– sa fie in ton cu trendurile din prezent – odata ce este bazat pe ceva la moda, programul de loialitate are mult mai multe sanse de succes
Related Posts
- ← Ce strategie de social media se potriveste afacerii tale
- Cum sa te orientezi in cautarea continutului de calitate →