Cum să scrii un email aniversar

Cum să scrii un email aniversar

Mesajul general al email-ului depinde foarte mult de tonul vocii brandului. Cu toate acestea, sunt câteva sfaturi generale pe care specialiștii le recomandă:

Subiectul email-ului.

Indiferent dacă vrei să oferi o reducere, un stimulent sau un voucher, e important ca subiectul să reflecte așteptările clienților. A face speranțe false afectează percepția asupra brandului. Nu uita să folosești pre-antetul în favoarea companiei. În cazul în care ai o ofertă pentru destinatar, aceasta trebuie comunicată încă din primul rând. Un mesaj clar crește rata de conversie.

Ca de la om la om.

Un mesaj aniversar trebuie să aibă o notă personală, out-of-the-box. De exemplu, dacă mesajul îi va face pe clienți să râdă, cu siguranță acesta va fi distribuit și altor persoane. Mesajul trebuie să fie personal, să fie transmis mai degrabă ca de la om la om decât ca de la companie la client.

Un mesaj personalizat

Pentru a scrie un mesaj personalizat e nevoie să faci un research despre clientul căruia îi vei trimite email-ul. Cu cât ai mai multe informații despre client, cu atât vei știi ceea ce îi place clientului tău, ce are nevoie sau care sunt lucrurile importante pentru el. Fă un research pe rețelele de socializare și poți găsi acel “ceva” față de care clienții tăi au un anume sentiment sau față de care au o atitudine pozitivă.

 

Aboneaza-te la Newsletter

Spune-le si prietenilor: Facebook Twitter Pinterest Google Plus StumbleUpon Reddit RSS Email

Related Posts