Care sunt secretele comertului online de pe mobil

Statisticilemobile-ecommerce_1409822870694 arata ca pana la sfarsitul anului 21% din vanzarile facute prin comert online se vor datora dispozitivelor mobile, iar acesta va aduce aproximativ 84 miliarde de dolari in 2014.

Cu toate acestea comertul online de pe mobil este abia la inceput, iar cei care creeaza si administreaza paginile in varianta lor mobila cel mai adesea opereaza pe principiul incercarilor si mai au inca multe de invatat.

Atunci cand incerci sa imbunatatesti experienta utilizatorului de mobil care iti acceseasa site-ul pentru cumparaturi trebuie sa iei in considerare mai multe aspecte foarte importante.

Pagina ta de online commerce este accesata diferit de clientii tai, unii vor prefera sa frunzareasca imaginile cu produsele tale pentru a gasi ceea ce au nevoie, in timp ce altii se bazeaza pe optiunea de cautare a site-ului pentru a ajunge direct la tinta. In timp ce trecerea de la o imagine la alta este foarte simpla, intuitiva si incurajata de modul de accesare al paginilor mobile, optiunea de cautare poate fi folosita cu acceasi usurinta de pe PC, iata de ce este important ca in varianta mobila sectiunea de search sa aiba aceeasi pozitie in pagina pe tot parcursul site-ului si sa fie suficient de mare pentru a fi observata cu usurinta.

Aplicatiile mobile sunt bagheta magica a comertului online, dar magia poate sa dispara daca acestea nu sunt folosite in mod avantajos. Ofertele din magazin difera de cele online si se poate intalmpla ca folosind aplicatia mobila clientii sa gaseasca oferte mai bune online, in momentul in care sunt in magazin. De aceea, aplicatiile trebuie create astfel incat sa lase vanzarile online si offline sa se completeze si sa se incurajeze una pe alta. Aplicatiile mobile pot sa promoveze vanzarile facute online, dar in acelasi timp sa ofere sugestii sau sfaturi utile pentru produse care se potrivesc celor vizualizate sau cumparate.smartphone-magician

Designul paginilor mobile este potiunea de care pagina ta are nevoie pentru a prinde forte si a creste vanzarile. Dar care sunt ingredientele secrete care lipsesc pentru a obtine designul perfect?

  • Cum spuneam si mai devreme, paginile mobile au nevoie atat de o optiune de cautare, cat si de una pentru browsing. Landingpage-ul ar trebui sa ofere ambele optiuni, iar dupa ce cumparatorul a ales una dintre ele, designul sa se plieze pe modul de navigare preferat de acesta.
  • Modul in care PC-ul, tableta si smartphone-ul se completeaza in procesul de achizitionare a unui produs online trebuie inteles de designerii paginilor de cumparaturi astfel incat de oriunde ar fi accesata pagina, in diferite etape pana la comanda finala, aceasta sa fie usor de folosit, sa arate bine si sa nu frustreze cumparatorul.

 

Aboneaza-te la Newsletter

Spune-le si prietenilor: Facebook Twitter Pinterest Google Plus StumbleUpon Reddit RSS Email

Related Posts