Social media poate influenta decizia de cumparare a clientilor. Afla cum!
Social media pare taramul fagaduintei, locul in care totul este posibil. Chiar daca social media nu iti va creste numarul de clienti peste noapte, exista toate sansele ca daca intelegi modul in care paginile sociale functioneaza sa reusesti sa iti cresti vanzarile.
Decizia de cumparere a clientilor nu se bazeaza doar pe calitatile produselor sau serviciilor pe care le furnizezi, ci si pe activitatea brandului si pe modul in care acesta reuseste sa interactioneze cu clientii si sa se diferentieze in fata competitiei.
Studiile centralizate de Socialmediaexaminer arata ca exista 4 metode prin care decizia de cumparare a clientilor poate fi influentata de branduri:
- Folosind retelele sociale in functie de asteptarile clientilor – companiile sunt de parere ca pot folosi social media pentru a influenta sau a schimba modul in care clientii gandesc, dar clientii nu sunt de aceeasi parere.
- Incearca sa te adresezi formatorilor de opinie – trebuie sa cunosti modul in care sa te adresezi acestora prin mesaje de marketing care sa le faca placere. Formatorii de opinie sunt mari consumatori de continut si vor aprecia onestitatea brandurilor, marketing-ul autentic, dar vor vrea intotdeauna sa fie cei care conduc conversatia in directia dorita.
- Provoaca-i pe clienti sa interactioneze cu brandul atat online, cat si offline – trebuie sa afli ce ii face pe clientii tai sa reactioneze, iar de aici inainte drumul va fi mult mai simplu
- Foloseste Facebook-ul pentru a conversa cu clientii – Social media este o zona foarte personala pentru clienti, deci acestia vor comunica doar cu acele companii care li se adreseaza intr-un stil personal si onest.
Related Posts
- ← Cum sa iti imbunatatesti activitatea de marketing in social media
- Cum poti evalua calitatea continutului online →