Nu e rocket-science sa faci marketing aniversar

Nu e rocket-science sa faci marketing aniversar

Marketingul aniversar foloseste trei dintre cele mai eficiente strategii de pe piata pentru a da roade. E simplu sa-l implementezi si e simplu sa primesti rezultatele pe care ti le doresti.

Iata care sunt cele trei cuvinte-cheie care aduc rezultate in marketingul aniversar:

Rar
Atunci cand gasesti o oferta speciala care se adreseaza unui numar de doar 25 de persoane, te gandesti cum sa faci tot posibilul sa beneficiezi si tu de oferta. Sau, atunci cand vrei sa-ti cumperi un telefon sau un laptop si super-promotia se termina vineri la trei. Cu siguranta vei ajunge la magazin nu mai tarziu de doua.
In marketingul aniversar e la fel. Un voucher este valabil doar o luna – o luna de la ziua de nastere. Astfel, clientii au doar 4 saptamani in care pot sa-l foloseasca.

Limitat
Orice lucru limitat este adesea apreciat mai mult. E ca atunci cand este black-friday. Stii ca poti beneficia de reducerile respective doar o noapte si ca daca nu-ti cumperi ceea ce voiai, mai trebuie sa astepti cateva luni sau poate chiar un an pana la urmatorul black-friday.
Zilele de nastere vin doar o data pe an si la fel si voucher-ul pe care il primesti cadou. Daca nu il folosesti in luna respectiva, va trebui sa mai asteptati inca 12 luni pentru a primi altul.

Special
A da un voucher clientilor care isi sarbatoresc ziua de nastere nu este doar o recompensă, este si un reward pentru faptul ca va este client fidel. Acest lucru il va face pe client sa se simta special si, pe de alta parte, daca tu o faci si concurenta nu, vei avea un punct in plus.

Asa ca ecuatia e simpla: rar+limitat+special=marketing aniversar.

Aboneaza-te la Newsletter

Spune-le si prietenilor: Facebook Twitter Pinterest Google Plus StumbleUpon Reddit RSS Email

Related Posts