Strategia de marketing de continut te plaseaza pe primele pozitii la start, ceea ce inseamna ca sansele de a ajunge pe primul loc cresc semnificativ. Acesta este motivul pentru care trebuie intotdeauna sa ai un plan, ai nevoie de o echipa care sa se dedice marketing-ului de continut, acestia trebuie sa cunoasca foarte bine brandul si sa fie motivati […]
Cum poti determina vizitatorii de pe pagina ta sa se transforme in clienti? Cu siguranta ca ti-ai pus intrebarea asta si pe buna dreptate pentru ca o rata de conversii crescuta inseamna ca vanzarile vor merge mai bine, iar afacerea ta va avea numai de castigat. O metoda foarte la indemana de a usura procesul de conversie este conectarea […]
Raspunsul la aceasta intrebare este usor in teorie: faci ca plata online sa fie cat mai simpla si mai de incredere. In practica procesul este mai complicat, dar nu imposibil de realizat. In primul rand trebuie sa afli cu siguranta care este motivul pentru care dupa ce adauga produse in cosul de cumparaturi, unii utilizatori renunta la acestea si le […]
Orice mica afacere isi doreste sa obtina cat mai multe recenzii care sa contribuie la imaginea buna a companiei. Cu toate acestea exista si recenzii negative, iar raspunsul la astfel de recenzii nu este intotdeauna usor de dat. Ai foarte multe de invatat de la recenzii, indiferent daca sunt pozitive sau negative, dar pentru siguranta companiei trebuie in primul […]
Orice afacere locala are nevoie de o pagina web care sa o ajute sa interactioneze cu clientii potentiali sau actuali. Facand eforturi in zona SEO vei reusi sa te plasezi pe o pozitie cat mai inalta in rezultatele motoarelor de cautare si astfel vei fi mai vizibil pentru cei interesati de serviciile sau produsele pe care le oferi. Un […]
Fidelitatea clientilor asigura vanzari constante pentru orice companie, dar aceasta nu este tocmai usor de obtinut. Multe businessuri opteaza pentru programale de loialitate sperand ca astfel isi vor asigura cresterea veniturilor, dar asta nu se intampla de fiecare data pentru ca nu opteaza pentru programul de loialitate potrivit sau pentru ca il aplica intr-un mod necorespunzator. Tipuri de programe […]
Retelele sociale sunt o metoda foarte buna de interactiune cu clientii pentru ca acestea iti fac compania mult mai abordabila, incurajeaza comunicarea si iti ofera o privire de ansamblu asupra publicului pe care il ai pe asemenea retele. Ne vom concentra atentia asupra Facebook-ului pentru ca este cea mai populara retea sociala din tara. Cei activi pe Facebook nu […]
Stim, esti intr-o cursa contra cronometru cu cei care fac parte din competitie, iar una dintre probele la care trebuie sa ajungi pe o pozitie cat mai inalta a podiumului se da la capitolul SEO. Pentru a obtine un ranking cat mai bun in rezultatele motoarelor de cautare trebuie sa iti cunosti cat mai bine competitia si sa afli […]
Este extrem de dificil sa construiesti link-uri, aceasta este parerea oricarei persoane care s-a ocupat vreodata de asa ceva, insa daca te descurajezi si renunti pagina ta nu va creste de una singura in rezultatele motoarelor de cautare. Ne propunem deci sa fim optimisti si sa vedem partea plina a paharului. Si din greseli se invata, nu-i asa? Atunci […]
Activitatea de social media poate fi integrata in cea de relatii publice, iar avantajele vor fi de ambele parti. Colaborarea intre departamente trebuie incurajata pentru ca ea asigura o comunicare eficienta. Comunicatele de presa sunt o idee buna de continut pentru postarile de pe retelele sociale. In acest fel, cei care se ocupa de PR nu mai asteapta ca […]