Cum să scrii un email aniversar ca să nu fie considerat spam

Cum să scrii un email aniversar ca să nu fie considerat spam

Să scrii un email aniversar este o strategie de marketing simplă și ieftină de implementat și menținut. Însă, înainte de a lansa o astfel de campanie e important să te asiguri că ai datele corecte despre clienți. În caz contrar, vei crea o situație jenantă și o experiență deloc plăcută pentru consumatori. Spre exemplu, dacă greșești data de naștere […]

Nu e rocket-science sa faci marketing aniversar

Nu e rocket-science sa faci marketing aniversar

Marketingul aniversar foloseste trei dintre cele mai eficiente strategii de pe piata pentru a da roade. E simplu sa-l implementezi si e simplu sa primesti rezultatele pe care ti le doresti. Iata care sunt cele trei cuvinte-cheie care aduc rezultate in marketingul aniversar: Rar Atunci cand gasesti o oferta speciala care se adreseaza unui numar de doar 25 de […]

Idei de marketing aniversar pentru afacerile locale

Idei de marketing aniversar pentru afacerile locale

Un client care primeste un mesaj de “la multi ani” in apropierea zilei de nastere va fi influentat sa isi cheltuiasca banii pentru produsul sau serviciul pe care i-l oferi. Astfel, ca afacere mica e important sa le oferi clientilor un motiv sa cumpere de la tine (cum sunt voucherele) sau sa le transmiti un mesaj empatic, care sa-i […]

5 motive pentru care sa faci marketing aniversar

5 motive pentru care sa faci marketing aniversar

Marketingul aniversar nu aduce numai cresterea vanzarilor, ci si multe alte beneficii pentru business-ul tau. Iata care sunt 5 dintre avantajele de a face marketing aniversar: 1. Un bun motiv sa iesi in evidenta Cate dintre brandurile pe care pe folosesti te-au facut sa te simti special? Probabil o sa-ti vina in minte un loc in care ai beneficiat […]

Cum să scrii un email aniversar

Cum să scrii un email aniversar

Mesajul general al email-ului depinde foarte mult de tonul vocii brandului. Cu toate acestea, sunt câteva sfaturi generale pe care specialiștii le recomandă: Subiectul email-ului. Indiferent dacă vrei să oferi o reducere, un stimulent sau un voucher, e important ca subiectul să reflecte așteptările clienților. A face speranțe false afectează percepția asupra brandului. Nu uita să folosești pre-antetul în […]

Youtube Connect, noua aplicatie de transmisii live de la Google

Youtube Connect, noua aplicatie de transmisii live de la Google

Google a inceput sa lucreze la o aplicatie de transmisii live care va concura cu Twitter Periscope si Facebook Live. Conform VentureBeat, Youtube Connect va avea aceleasi functii ca Twitter Periscope si Facebook Live. Utilizatorii vor putea sa se conecteze fie din contul Google, fie din cel de Youtube, ceea ce reprezinta un mare atu. De asemenea, aplicatia va […]

Cum poti crea continut viral pe Instagram

Cum poti crea continut viral pe Instagram

Atunci cand vine vorba de construirea unui brand, Instagram este una dintre cele mai eficiente platforme. Ruben Chavez, antreprenor, consultant si influencer, vine cu cateva sfaturi despre ceea ce trebuie sa facem daca vrem ca brandul nostru sa aiba cat mai multi utilizatori pe Instagram: Spune ceva de care esti cu adevarat pasionat Sunt foarte multe companii care cred […]

6 trucuri magice care să-ți crească interacțiunea pe blog

6 trucuri magice care să-ți crească interacțiunea pe blog

Atunci cand iti place mult o carte, vrei sa o recitesti. Sa iti notezi repede intr-un carnetel pasajele preferate. Sa le recitesti prietenilor tai. Vrei sa cauti si alte carti scrise de acelasi autor. E simplu, o carte buna te face sa te reintorci la ea. La fel cum un blog care-ti place, te face sa te reintorci si sa […]

Cum sa ai personalitate multipla pe Instagram

Cum sa ai personalitate multipla pe Instagram

Fie ca ai o afacere locala sau poate o intreaga masinarie de business, fie ca vrei sa-ti faci branding personal sau sa-ti promovezi un eveniment, Instagram te ajuta sa le gestionezi pe toate mult mai usor prin introducerea unui update la aplicatie. Si anume, utilizarea de conturi multiple. Astfel, incepand cu aceasta saptamana, vei putea sa detii si sa folosesti […]

De unde vin ideile pentru continutul care ramane mereu actual

De unde vin ideile pentru continutul care ramane mereu actual

Se spune ca nu exista lucru mai vechi decat ziarul de ieri si asta pe buna dreptate. Pare inspaimantator cand te gandesti ca articolele scrise de tine sunt republicate in social media de cateva ori in urmatoarele saptamani dupa postare? Ei bine, nu este. Atat timp cat un articol nu are valoare de stire, nu se incadreaza intr-un topic […]