Cum să scrii un email aniversar ca să nu fie considerat spam
Să scrii un email aniversar este o strategie de marketing simplă și ieftină de implementat și menținut. Însă, înainte de a lansa o astfel de campanie e important să te asiguri că ai datele corecte despre clienți. În caz contrar, vei crea o situație jenantă și o experiență deloc plăcută pentru consumatori. Spre exemplu, dacă greșești data de naștere sau numele unui client, s-ar putea ca acesta să nu mai vrea să îți fie client. Sau, dacă mesajul va fi prea general, s-ar putea să fie considerat spam.
Tocmai de aceea, ți-am pregătit o listă cu ceea ce trebuie să faci și ceea ce nu trebuie să faci atunci când trimiți un email de ziua de naștere a clienților tăi:
Do’s
– oferă o recompensă de care clientul se poate bucura și care să însemne mai mult decât o urare
– personalizează mesajul
– înainte de a trimite email-ul de ziua de naștere, asigură-te că nu ai mai trimis și altele cu câteva zile înainte sau după, astfel mesajul ar putea fi considerat spam
Don’ts
– nu trimite mesaje generale!!!
– nu trimite un mesaj daca acesta nu poate fi valorificat
– nu trimite un email care conține date pe care nu le poți verifica
O campanie de mailing bine gestionata creează o experiență pozitivă de brand. Iar, acest lucru, nu înseamnă că un client va cumpăra neapărat de la tine, ci este probabil ca acesta să se gândească la brandul tău atunci când are nevoie de acel ceva pe care îl oferi sau să devină un susținător al brandului tău.
Aboneaza-te la Newsletter