Greseli frecvente in social media

Greseli frecvente in social media

Retelele sociale sunt folosite aproape de orice persoana care are acces la Internet, indiferent de dispozitivul pe care il foloseste pentru conectare. Indiferent de varsta sau de zona geografica in care se afla, cei care folosesc social media o fac cu usurinta, fara sa citeasca reguli si fara sa caute sfaturi, dar acelasi principiu nu se aplica si pentru […]

Reach-ul maxim si cum sa ajungi la el

Reach-ul maxim si cum sa ajungi la el

Orice afacere locala isi doreste sa ajunga la un public cat mai numeros si unul dintre modurile in care se poate face acest lucru este printr-un continut al carui reach este cat mai mare. Cu toate acestea, maximizarea reach-ului reprezinta o provocare pentru oamenii de marketing, dar aceasta poate fi obtinuta printr-o combinatie optima a calitatii, cantitatii si momentului […]

5 motive pentru care afacerile locale au nevoie de social media

5 motive pentru care afacerile locale au nevoie de social media

Orice afacere locala intra in competitie cu brandurile mari, iar social media poate fi locul in care castigi increderea clientilor. Rolul principal al retelelor sociale este interactiunea cu prietenii, iar acolo orice brand poate sa transforme clientii in prieteni, sa le vina in ajutor si sa mentina conversatia cu acestia. Mai mult decat atat, costurile pentru interactiunea cu clientii […]

Cum sa scrii titluri pentru a face continutul mai vizibil

Cum sa scrii titluri pentru a face continutul mai vizibil

Titlurile articolelor pe care le scrii sunt doar varful icebergului. Continutul este cel mai important, continutul este cel care trebuie vazut, deschis, citit, dar fara un titlu care atrage atentia, articolele tale se vor lovi de indiferenta cititorilor. Deci a scrie titluri bune este o abilitate foarte importanta in ceea ce priveste marketingul de continut. Titlul iti ajuta cititorii […]

De ce WiFi-ul ar trebui sa ocupe primul rand din meniul tau

De ce WiFi-ul ar trebui sa ocupe primul rand din meniul tau

Daca tipul tau de business implica prezenta clientilor la locatia ta, cu siguranta ca iti doresti sa ii faci sa revina acolo, iar o conexiune gratuita de WiFi s-ar putea sa fie solutia care iti poate asigura fidelitatea clientilor. Te intrebi cum sa creezi o legatura intre internetul wireless oferit in locatia ta si cresterea profitului? Exista multe modalitati […]

De ce sa ceri ajutorul unei agentii pentru content marketing?

De ce sa ceri ajutorul unei agentii pentru content marketing?

Multe companii se ghideaza dupa zicala ”Daca vrei ca un lucru sa fie bine facut, fa-l chiar tu”. Nu e o abordare rea, important este sa recunosti situatiile in care ai nevoie de ajutor si sa nu eziti sa il ceri. Cand vine vorba de marketingul de continut nu incape indoiala ca angajatii companiei sunt cei care stiu cele […]

Cum sa incurajezi interactiunile pe blog in mod eficient

Cum sa incurajezi interactiunile pe blog in mod eficient

Continutul proaspat pe blog nu este o garantie ca cititorii vor reveni pe pagina ta sau ca numarul cititorilor va creste in timp ce distribuirile vor fi din ce in ce mai multe. Interactiunile sunt esentiale pentru succesul unui blog, dar sunt mai greu de obtinut decat cele din social media, deci orice sfat in aceasta privinta ar trebui […]

Pe ce loc se plaseaza designul si continutul

Pe ce loc se plaseaza designul si continutul

Orice pagina web, blog sau pagina sociala este alcatuita din doua componente fara de care nu ar putea exista: designul si continutul. Pentru o cat mai buna punere in aplicare a conceptului care sta la baza acestora se recomanda ca cele doua sa fie realizate in stransa colaborare de catre entitati diferite pregatite in domeniul designului grafic si al crearii […]

Cum sa faci trecerea de la clienti potentiali la clienti loiali

Cum sa faci trecerea de la clienti potentiali la clienti loiali

Ce stii despre clientii care iti sunt loiali? Este una dintre cele mai simple intrebari care ti s-ar fi putut adresa si asta pentru ca loialitatea clientilor se castiga cunoscandu-i si aratandu-le acest lucru. Atunci cand stii cui te adresezi iti este mult mai usor sa comunici, aceasta axioma sta la baza castigarii increderii clientilor. Programele de loialitate online […]

Cum sa iti descoperi publicul tinta

Cum sa iti descoperi publicul tinta

Orice brand isi doreste sa ramana in mintea clientilor, dar indiferent cat de creativ va fi mesajul sau, acesta nu va fi retinut si nu va avea efectul dorit daca nu este adresat celor interesati. Potrivit lui Justin Gray de la Convince and Convert, se intampla frecvent ca cei din departamentul de marketing sa isi concentreze atentia asupra lucrurilor […]