Cum sa scrii titluri pentru a face continutul mai vizibil

Cum sa scrii titluri pentru a face continutul mai vizibil

Titlurile articolelor pe care le scrii sunt doar varful icebergului. Continutul este cel mai important, continutul este cel care trebuie vazut, deschis, citit, dar fara un titlu care atrage atentia, articolele tale se vor lovi de indiferenta cititorilor. Deci a scrie titluri bune este o abilitate foarte importanta in ceea ce priveste marketingul de continut.

Titlul iti ajuta cititorii sa isi formeze o prima impresie si stim cu totii cat de importanta este aceasta, mai ales cand vine vorba de textele pe care le citim. Cantitatea de continut disponibila online este enorma, iar pentru a decide ce vei citi nu ai prea mult timp la dispozitie, asa ca treci peste titluri multe titluri pana ajungi la unul care iti atrage atentia si te face sa vrei sa citesti mai departe.

Ce trebuie sa contina un titlu si ce nu

Numerele cresc rata de deschidere a articolelor uimitor de mult. O statistica realizata de MOZ arata ca cel mai mare procent de articole citite (36%) este datorat titlurilor contin numere.

Pentru a fi deschis, un articol trebuie sa ofere o promisiune care sa te faca sa vrei sa afli mai multe. Poti trezi interesul folosind adjective care sa promita si sa ofere o perspectiva originala. Astfel de adjective sunt usor, distractiv, gratuit sau ciudat, dar acestea trebuie folosite doar acolo unde se potrivesc cu adevarat. Formulele de constructie a titlurilor pot fi de ajutor, dar acestea nu pot prezenta o garantie.

Titlul trebuie sa contina informatii importante care sa ofere siguranta, dar elementul de surpriza este foarte important. Nu spune totul din titlu, din primul paragraf sau din poza care le insoteste. Cele mai valoroase informatii nu trebuie ascunse in ultimul paragraf, dar nu trebuie divulgate nici de la inceput.

Daca gasirea ideilor de continut este o problema, foloseste-te de intrebarile clientilor. Daca cineva are o nelamurire, cu siguranta nu este singurul. Intrebarile pe care utilizatorii, clientii sau consumatorii ti le-au adresat se pot transforma in titluri excelente. Asa ca, asculta clientii pe care ii ai si vei observa ca vei trezi si interesul celor potentiali.

 

Aboneaza-te la Newsletter

Spune-le si prietenilor: Facebook Twitter Pinterest Google Plus StumbleUpon Reddit RSS Email

Related Posts