Reach-ul maxim si cum sa ajungi la el
Orice afacere locala isi doreste sa ajunga la un public cat mai numeros si unul dintre modurile in care se poate face acest lucru este printr-un continut al carui reach este cat mai mare. Cu toate acestea, maximizarea reach-ului reprezinta o provocare pentru oamenii de marketing, dar aceasta poate fi obtinuta printr-o combinatie optima a calitatii, cantitatii si momentului postarii continutului.
Principala provocare asociata maximizarii reach-ul este faptul ca trebuie sa incerci in permanenta sa atragi cititori noi si sa le oferi motive celor vechi sa revina. Si toate acestea tinand cont de faptul ca te afli intr-un mediu foarte competitiv in care timpul pentru lectura sau vizionare este o resursa foarte limitata.
Potrivit SocialMediaToday, cheia imbunatatirii reach-ului poate fi oferita de cateva tactici care atunci cand sunt combinate ofera un impact puternic.
1. Asigura-te ca oferi continut care poate fi distribuit
Indiferent cat te multe persoane te urmaresc, nu vei obtine niciodata maximul de reach daca nu profiti de optiunea de distribuire. Atunci cand cineva da peste articolul si investeste timp pentru a-l citi, s-ar putea sa doreasca sa il arate prietenilor, dar in cazul in care nu gaseste un buton de distribuire va renunta mai mult ca sigur.
2. Ofera continut care poate fi citit pe mobil
Daca ai o afacere locala, un website mobil este o necesitate pentru ca cei care iti cauta serviciile s-ar putea sa fie in miscare, deci vor dori sa te poata gasi cat mai usor. Dar nu numai datele de contact trebuie sa fie usor accesibile, ci si continutul pentru ca odata ce un client iti inchide pagina pentru ca nu o poate deschide pe mobil, sansele ca acesta sa se intoarca pe pagina ta scad semnificativ.
3. Nu strica sa iti rogi publicul sa distribuie continutul
S-ar putea sa para ciudat la inceput, dar o astfel de solicitare poate face minuni daca adresarea este una potrivita. Iti poti intreba cititorii daca stiu pe cineva interesat de continutul postat sau pur si simplu ii poti invita sa distribuie daca li s-a parut util.
4. Distribuie continutul la momentul potrivit
Fiecare canal are intervale de timp in care interactiunile sunt mai frecvente si fiecare categorie de public este activa la momente diferite. Este foarte important sa iti cunosti publicul tinta pentru a posta la momentul oportun. Daca ai dubii cu privire la intervalul de postare, poti oricand sa faci experimente si apoi sa verifici impactul postarilor.
5. Continutul trebuie sa merite distribuit
Chiar daca l-am lasat la final, acest pas este poate cel mai important. Indiferent cat de bine iti alegi timpul de postare, daca inviti la interactiune sau daca pagina ta este disponibila si pentru dispozitivele mobile, daca nu oferi continut de calitate, nimeni nu isi va dori sa il distribuie. Investeste timp in alegerea subiectelor pe care le tratezi si asigura-te ca acestea contin informatii de interes pentru cititori.
Aboneaza-te la Newsletter
Related Posts
- ← 5 motive pentru care afacerile locale au nevoie de social media
- Greseli frecvente in social media →