5 motive pentru care afacerile locale au nevoie de social media
Orice afacere locala intra in competitie cu brandurile mari, iar social media poate fi locul in care castigi increderea clientilor. Rolul principal al retelelor sociale este interactiunea cu prietenii, iar acolo orice brand poate sa transforme clientii in prieteni, sa le vina in ajutor si sa mentina conversatia cu acestia.
Mai mult decat atat, costurile pentru interactiunea cu clientii in social media sunt minime, iar rezultatele la nivel de marketing pot fi uimitoare.
Principalele beneficii ale retelelor sociale pentru afacerile locale, potrivit Online Social Media sunt:
Vizibilitate – folosind orice retea sociala te poti asigura ca esti vizibil pentru clientii tai. Cel mai important este sa alegi retelele sociale potrivite pentru tipul de audienta pe care ti-l doresti.
Construirea audientei – clientii potentiali vor ramane interesati daca alegi sa postezi continut relevant. Continutul trebuie sa pastreze echilibrul intre postarile de marketing care promoveaza produse sau servicii si cele care au o legatura mai slaba cu brandul.
Insight-uri despre clienti – Statisticile oferite de retelele sociale reprezinta un avantaj important pentru ca ofera informatii despre clienti si pot ajuta la imbunatatirea targetarii acestora.
Incredere – Social media ofera afacerilor ocazia sa isi transforme clientii in prieteni si sa le castige increderea. Acest lucru este posibil atunci cand informatiile transmise sunt relevante si cand clientii primesc raspunsuri in timp util.
Eficienta – Retelele sociale au avantajul vitezei. Informatiile sunt transmise rapid, iar raspunsurile se intorc in acelasi ritm. Din acest motiv platformele sociale sunt indicate pentru incercarea strategiilor noi.