Cum sa faci trecerea de la clienti potentiali la clienti loiali
Ce stii despre clientii care iti sunt loiali? Este una dintre cele mai simple intrebari care ti s-ar fi putut adresa si asta pentru ca loialitatea clientilor se castiga cunoscandu-i si aratandu-le acest lucru. Atunci cand stii cui te adresezi iti este mult mai usor sa comunici, aceasta axioma sta la baza castigarii increderii clientilor.
Programele de loialitate online simplifica foarte mult procesul de castigare a increderii clientilor, dar asta nu inseamna ca trebuie sa nu fii foarte atent la deciziile de marketing luate. Pentru a-ti usura munca poti tine cont de factorii care favorizeaza loialitatea clientilor identificati de blinkbee:
- Designul programului de loialitate poate fi important pentru clienti – e adevarat ca designul nu este unul dintre beneficiile de care clientii beneficiaza, dar acesta poate fi motivul pentru care un utilizator iti alege sau nu produsul.
- Nu repeta greselile – oricine poate sa faca o miscare gresita si asta e de inteles, important este sa nu persisti in greseala. Daca ii sugerezi unui client un anumit program de loialitate de care acesta se arata neinteresat, poate ar trebui sa nu i-l propui a doua oara, ci sa ii oferi o alta optiune.
- Nu irosi recenziile – clientii tai potentiali isi pun increderea in cei actuali, iar retelele sociale iti pun la dispozitie nenumarate metode de a obtine feedback de la clienti. Recenziile primite iti pot creste vanzarile, popularitatea si loialitatea clientilor.