De ce sa ceri ajutorul unei agentii pentru content marketing?

De ce sa ceri ajutorul unei agentii pentru content marketing?

Multe companii se ghideaza dupa zicala ”Daca vrei ca un lucru sa fie bine facut, fa-l chiar tu”. Nu e o abordare rea, important este sa recunosti situatiile in care ai nevoie de ajutor si sa nu eziti sa il ceri. Cand vine vorba de marketingul de continut nu incape indoiala ca angajatii companiei sunt cei care stiu cele mai multe lucruri despre aceasta si despre industria in care se incadreaza, de aceea pasul alegerii unei companii exterioare care sa se ocupe de continut poate fi dificila.

Ajutorul specializat venit din exterior este optiunea corecta atunci cand in cadrul companiei nu sunt atinse obiectivele de comunicare stabilite sau atunci cand se intampina dificultati in a tine pasul cu modificarile din media in care este postat continutul. Chiar si atunci cand realizezi ca s-ar putea sa fii depasit de situatie outsourcing-ul vine ca o ultima optiune. Rebecca Lieb vorbeste despre un sondaj realizat in urma cu cativa ani in care 50 de manageri ai unor mari companii au raspuns in unanimitate ca vor sa pastreze marketingul de continut in cadrul firmei.

Atunci cand accepti ca cei care se dedica marketingului de continut s-ar putea sa iti asigure cele mai bune rezultate, alegerea agentiei este urmatorul pas care iti va da batai de cap. La momentul in care incepi cautarile ar trebui sa iti clarifici cateva aspecte care te vor ajuta sa iei decizia mult mai usor.

  • Stabileste motivele pentru care doresti o agentie din exterior. Indiferent daca este vorba de crearea de continut, de expertiza tehnica pe care nu o detii sau de strategia de dezvoltare, odata ce vei stii exact ce cauti iti va fi mai usor sa elimini agentiile care nu se potrivesc cerintelor tale.
  • Seteaza-ti asteptari realiste. O agentie nu va stii niciodata tot atat de multe lucruri despre industria in care operezi, dar trebuie sa o alegi pe aceea care se arata deschisa sa iti cunoasca domeniul si pe cea care iti cunoaste si iti intelege pubicul tinta. Astfel vei stii ca va crea continut de interes pentru audienta ta.
  • Realizeaza o strategie de continut alaturi de agentie sau daca ai construit-o deja, asigura-te ca agentia o intelege si ca sunteti pe aceeasi lungime de unda.
  • Cu toate ca am lasat-o la sfarsit, analiza performantelor agentiei nu ar trebui sa fie cel din urma pas. O agentie dedicata marketingului de continut ar trebui sa fie activa in crearea si promovarea continutului pe propriile sale conturi. Studiaza continutul produs pentru alti clienti si dupa ce esti informat decide cine se va ocupa de marketingul de continut.

 

Aboneaza-te la Newsletter

Spune-le si prietenilor: Facebook Twitter Pinterest Google Plus StumbleUpon Reddit RSS Email

Related Posts