Greseli frecvente in social media

Greseli frecvente in social media

Retelele sociale sunt folosite aproape de orice persoana care are acces la Internet, indiferent de dispozitivul pe care il foloseste pentru conectare. Indiferent de varsta sau de zona geografica in care se afla, cei care folosesc social media o fac cu usurinta, fara sa citeasca reguli si fara sa caute sfaturi, dar acelasi principiu nu se aplica si pentru afacerile care folosesc retelele sociale pentru a pastra legatura cu publicul tinta.

Exemplele sunt cel mai usor mod de a invata, iar astazi exemplele vor fi pe principiul ”Asa nu”:
1. Postarile cat mai diferite sunt o idee buna pentru paginile personale, dar nu si pentru cele de brand. Pentru inceput stabileste o strategie in care poti identifica o serie de tipuri de postari (4-5) care se repeta la intervale de timp. Aceste postari trebuie sa fie in concordanta cu comunicarea generala a brandului. Este nevoie de unitate in ceea ce priveste imaginea, fontul, fundalurile si tonalitatea discursului.

2. Postarile neregulate trebuie evitate pentru ca odata ce ai fost uitat, este foarte greu sa revii in fluxul de postari al celor care obisnuiau sa te urmareasca. Dupa ce ai stabilit strategia de continut, stabileste frecventa postarilor si mentine ritmul.

3. Poate fi o solutie foarte facila sa distribui continutul gasit pe alte pagini, dar continutul original nu ar trebui sa lipseasca. In functie de specificul brandului alege sa postezi continut original in proportie minimum 50%, iar daca ai posibilitatea ridica procentul pana la 100%.

4. Fiecare dintre noi isi numara like-urile si comentariile de pe pagina personala si nu exista niciun motiv pentru care sa nu faci acelasi lucru si pentru pagina afacerii tale. Cel putin o data pe luna analizeaza statisticile pe care ti le ofera paginile sociale si incearca sa imbunatatesti continutul tinand cont de acestea.

5. Nu lasa pe maine raspunsurile pe care le poti da azi. Daca cineva iti lasa un mesaj sau un comentariu, chiar daca nu este vorba de o intrebare. Astfel vei arata ca esti activ, ca iti pasa de clientii tai si ii vei incuraja si pe altii sa inceapa conversatia.

 

Aboneaza-te la Newsletter

Spune-le si prietenilor: Facebook Twitter Pinterest Google Plus StumbleUpon Reddit RSS Email

Related Posts