Cum sa tii pasul cu schimbarile in marketing

Cum sa tii pasul cu schimbarile in marketing

Schimbarea continua la nivel de marketing nu ar trebui sa mai surprinda pe nimeni, problema este ca trebuie sa tii pasul cu toate schimbarile care apar. Mary Wallace vorbeste despre trei filosofii de marketing care permit adaptarea continua la comportamentul clientilor si prin care vanzarile nu au de suferit de pe urma schimbarilor. Clientii sunt cei care conduc compania […]

Relatiile cu clientii se imprietenesc cu social media

Relatiile cu clientii se imprietenesc cu social media

Clientul este pe primul loc. Nu, nu e doar un slogan, este abordarea care transforma un nume de companie intr-un brand de succes la care te duce gandul instant de fiecare data cand este vorba despre sectorul in care acesta actioneaza. Sper sa nu exagerez cand spun ca sunt momente in care clientul este mai important si decat produsul. […]

Cum sa asiguri calitatea ridicata a continutului

Cum sa asiguri calitatea ridicata a continutului

Continutul de pe retelele sociale sau de pe blog se hraneste din interactiunile celor care le viziteaza. Aprecierile, distribuirile si comentariile sunt cea mai buna metoda de masurare a calitatii continutului, iar acestea depind de ritmul de postare stabilit in cadrul strategiei de continut. Publicul tinta al paginilor sociale sau al blogurilor determina frecventa cu care trebuie facute postarile […]

Care sunt pericolele datelor administrate gresit

Care sunt pericolele datelor administrate gresit

Fiecare companie lucreaza cu cantitati enorme de date. Indiferent daca este vorba despre statistici ale companiei, cifre de marketing sau date personale ale clientilor, acestea trebuie administrate cu grija pentru ca ele dicteaza directia in care se indreapta afacerea. Datele de marketing sunt cele care stabilesc in mod clar catre cine trebuie sa se indrepte o campanie si ele […]

Cum sa iti imbunatateseti imaginea folosind social media

Cum sa iti imbunatateseti imaginea folosind social media

Modul in care o companie este perceputa de publicul sau tinta este foarte important pentru succesul acesteia. Retelele sociale sunt locul in care companiile pot interactiona direct cu clientii, iar in cele mai fericite situatii clientii sunt cei care isi doresc sa inceapa conversatia. Dar cum ajungi in ipostaza in care esti pe aceeasi lungime de unda cu clientii […]

Cum se creeaza continutul viral

Cum se creeaza continutul viral

Orice companie, mica sau mare, isi doreste sa creeze continut viral care sa impanzeasca mediul online si numele ei sa rasune ca un ecou in toate conversatiile. Continutul cu potential viral nu tine de noroc, ci de informare si strategie. Sansele unei postari de a fi distribuita si apreciata de cat mai multi creste daca aceasta tine cont de […]

Ce se intampla daca iti masori succesul tinand cont de o singura variabila

Ce se intampla daca iti masori succesul tinand cont de o singura variabila

Este important pentru orice companie sa isi seteze obiective si sa incerce sa le indeplineasca, dar imediat dupa ce obiectivele au fost stabilite trebuie luate in calcul metodele prin care indeplinirea lor poate fi masurata. Obiectivele trebuie sa fie exacte si masurabile, dar acest lucru nu inseamna ca trebuie folosita o singura variabila de masurare pentru analiza rezultatelor. La […]

De ce sunt importante imaginile la nivel de continut

De ce sunt importante imaginile la nivel de continut

Imagineaza-ti ca ar trebui sa iti vinzi produsele online fara sa poti atasa si o poza cu acestea. Chiar daca ai avea la dispozitie cea mai buna echipa de creatori de continut, descrierile acestora, indiferent cat de interesante sau detaliate ar fi, nu vor putea sa inlocuiasca o simpla fotografie cu produsul. Si daca tot suntem la categoria exercitii […]

De ce un creator de continut ar trebui sa aiba simtul masurii

De ce un creator de continut ar trebui sa aiba simtul masurii

Cand eram la scoala si primeam ca tema o compunere, prima intrebare care ii venea in minte oricaruia dintre noi era ”Cat de mare trebuie sa fie?”. Astazi, cand primim ca sarcina realizarea de continut online tot aceasta ar trebui sa ne fie reactia. Sursele de continut sunt foarte variate, de aceea calitatea nu mai este singurul element important, […]

Cum sa fii ecofriendly la nivel de continut

Cum sa fii ecofriendly la nivel de continut

Reciclarea este benefica pentru planeta, dar si pentru continut. Un articol odata scris pe blog nu ar trebui sa fie lasat uitarii, el trebuie scos in lume, iar acest lucru se face cel mai usor folosind retelele sociale, dar nu numai. Continutul de calitate care este relevant pentru publicul tinta trebuie valorificat la maximum, iar acest lucru se poate […]