De ce social media si networking-ul sunt cuplul perfect

De ce social media si networking-ul sunt cuplul perfect

Social media si networking-ul sunt doua lucruri diferite care reusesc sa se completeze excelent. Networking-ul poate exista in afara retelelor sociale, dar acestea nu isi ating obiectivele in lipsa networking-ului. Potentialul de interactiune cu clientii care isi petrec timpul pe retelele de socializare ajunge la nivelul sau maxim atunci cand networking-ul devine o prioritate. Networking-ul presupune crearea si mentinerea […]

Ce pierzi daca nu construiesti relatii durabile cu clientii

Ce pierzi daca nu construiesti relatii durabile cu clientii

Raspunsul este probabil pe buzele tuturor. Indiferent cum ai vrea sa-i spui, profit, vanzari sau mai simplu, bani, pierderile sunt acolo si ele nu se datoreaza lipsei calitatii produselor sau serviciilor, ci lipsei interactiunii. Relatiile sunt dificil de pastrat si la nivel personal. Prietenii pe care nu ii mai vezi sau cei care nu iti raspund la telefon pentru […]

Continutul generat de utilizatori si capcanele lui

Continutul generat de utilizatori si capcanele lui

Timpul pe care romanii din orase il petrec online s-a dublat in ultimii 10 ani, iar pentru ca retelele sociale au crescut si ele in popularitate, interactiunea directa cu brandurile este mult mai usoara. Utilizatorii vor sa isi spuna cuvantul pentru ca pana la urma ei, utilizatorii finali, sunt ambasadorii brandului si interesul lor trebuie pastrat viu. Continutul generat […]

Ce continut prefera publicul in functie de varsta

Ce continut prefera publicul in functie de varsta

Se spune ca gusturile nu se discuta, dar cand vine vorba de continut si de preferintele clientilor nu se mai aplica aceeasi regula. Gusturile in materie de continut se discuta, se cantaresc bine si se impart in categorii de varsta pentru ca fiecare brand sa stie cu ce continut sa se adreseze clientilor pentru a avea un impact cat […]

Cat de traditionalist sa fii la nivel de marketing

Cat de traditionalist sa fii la nivel de marketing

Indiferent de strategie sau abordare, eforturile de marketing au ca scop atingerea unui public tinta cat mai mare si cresterea ratei de conversie a clientilor. Cu toate acestea, folosind metodele de marketing traditional sau outbound astfel de obiective devin din ce in ce mai greu de atins, iar randamentul investitiei nu este intotdeauna pe masura asteptarilor. O alta alternativa […]

12 haine pe care le imbraca marketingul de continut

12 haine pe care le imbraca marketingul de continut

Atunci cand navighezi pe internet intalnesti valuri si valuri de continut pe aceeasi tema si poate fi foarte dificil sa produci continut care sa iasa in evidenta, mai ales daca acesta are forma articolelor pe blog. Continutul trebuie prezentat in forme cat mai atragatoare, mai simple, dar complete in acelasi timp, astfel incat sa fie ales ca sursa de […]

Ce impact SEO au retelele sociale

Ce impact SEO au retelele sociale

Ti-ai auzit prietenii spunand ”Daca nu ai Facebook, nu existi”? Indiferent daca te numeri printre cei care sunt de acord cu aceasta afirmatie, sau care o resping cu vehementa, important este sa iesi din sfera conturilor personale de social media si sa privesti problema din perspectiva unui brand. Astfel, vestita afirmatie se transforma in, ”Daca nu esti prezent in […]

Cine e invingatorul la categoria ROI: marketingul de continut sau publicitatea nativa?

Cine e invingatorul la categoria ROI: marketingul de continut sau publicitatea nativa?

Marketingul de continut si publicitatea nativa nu sunt intr-o opozitie totala, dar sunt abordari de marketing diferite si ceea ce vrem sa aflam este care dintre acestea ofera un randament al investitiei in promovare (ROI) mai crescut. Moz impreuna cu Fractl au realizat un studiu pentru a raspunde la aceasta intrebare, concentrandu-se si pe reach-ul si interactiunile pe care […]

De ce devine loialitatea clientilor din ce in ce mai importanta

Schimbarile recente facute de Google nu au impact numai asupra rezultatelor cautarilor, ci si asupra modului in care trebuie gandite strategiile de marketing. Rand Fishkin explica in video-ul de mai jos ca pentru a obtine cele mai bune rezultate pe Google trebuie mai intai sa te concentrezi asupra obtinerii unei audiente loiale si abia apoi sa te ocupi de […]

Ce sa faci dupa actualizarea mobile friendly de la Google

Ce sa faci dupa actualizarea mobile friendly de la Google

Daca ai o pagina special construita pentru dispozitivele mobile, felicitari, nu trebuie sa faci nimic. Rancking-ul din cautarile Google nu iti va fi afectat de actualizarea care intra in vigoare de astazi, 21 aprilie. In caz contrar, ar fi timpul sa te gandesti la o versiune mobila pentru pagina ta. Iar daca nu stii cat de prietenos este site-ul […]