Beneficiile concentrarii strategiei SEO asupra clientilor
Orice afacere locala are nevoie de o pagina web care sa o ajute sa interactioneze cu clientii potentiali sau actuali. Facand eforturi in zona SEO vei reusi sa te plasezi pe o pozitie cat mai inalta in rezultatele motoarelor de cautare si astfel vei fi mai vizibil pentru cei interesati de serviciile sau produsele pe care le oferi.
Un website trebuie sa fie mereu actualizat si are nevoie de modificari la nivelul platformei chiar daca afacerea ramane aceeasi, iar aceste modificari iti pot afecta traficul sau ranking-ul daca strategia SEO nu se concentreaza asupra utilizatorilor.
Atunci cand alegi sa indrepti eforturile SEO catre utilizatori iti setezi practic doua obiective:
- De a obtine o crestere calitativa a traficului rezultata dintr-o experienta valoroasa si targetata pe site.
- De a crea un mediu care permite utilizatorilor sa se conecteze in mod direct la continut relevant pentru acestia.
Printre beneficiile care rezulta din concentrarea asupra utilizatorilor se numara:
- protectia impotriva penalizarilor, a pierderilor de trafic si a scarerii ranking-ului care pot fi cauzate de modificari aduse site-ului
- maximizarea randamentului investitiilor, cresterea numarului de conversii, imbunatatirea calitativa/cantitativa a traficului si satisfactia utilizatorilor
- obtinerea de citari, link-uri, interactiuni si distribuiri in social media care sa provina de la website-uri importante pentru industrie
Daca nu stii cum sa abordezi SEO la nivel de utilizator, Search Engine Land ofera un ghid pentru incepatorii in acest domeniu.
Related Posts
- ← Ce se intampla cand programele de loialitate nu aduc venituri mai mari
- Cum poti folosi recenziile online in functie de specificul lor →