Cum te poate ajuta Google Analytics in activitatea de pe Facebook

Réseau socialRetelele sociale sunt o metoda foarte buna de interactiune cu clientii pentru ca acestea iti fac compania mult mai abordabila, incurajeaza comunicarea si iti ofera o privire de ansamblu asupra publicului pe care il ai pe asemenea retele.

Ne vom concentra atentia asupra Facebook-ului pentru ca este cea mai populara retea sociala din tara. Cei activi pe Facebook nu sunt zgarciti cu Like-urile, de aceea foarte multi dintre cei care ti-au apreciat pagina nu au trecut inca pragul de la clienti potentiali, la clienti actuali. Daca iti vei cunoaste clientii potentiali mai bine, vei avea mai multe sanse sa ii determini sa faca o prima achizitie.

Aici intra in cadru Google Analytics pentru ca este un instrument care te poate ajuta enorm sa iti cunosti clientii. Folosind Google Analytics vei putea sa identifici segmentele audientei care cel mai probabil te vor ajuta la indeplinirea obiectivelor tale. Odata ce ai identificat audienta optima este timpul sa decoperi care este distributia audientei printre fanii tai de pe Facebook. Daca identifici o diferenta intre audienta indicata de Google Analytics si cea de pe Facebook, ar trebui sa iti modifici strategia astfel incat sa te adresezi segmentului care nu este reprezentat suficient.

Cu toate acestea, inainte sa incepi sa pui bazele unei campanii care sa se adreseze audientei tale optime, ar trebui sa iti intelegi audienta mai bine. Acest lucru este foarte usor de facut pe Facebook pentru ca reteaua iti ofera foarte multe informatii despre cei care te urmaresc, care este varsta acestora, cand sunt mai activi online sau de unde provin.

Odata ce vei stii toate acestea vei putea sa creezi continut care sa fie relevant pentru fani si in ton cu interesele lor.

Spune-le si prietenilor: Facebook Twitter Pinterest Google Plus StumbleUpon Reddit RSS Email

Related Posts