Social media si PR-ul pot merge mana in mana
Activitatea de social media poate fi integrata in cea de relatii publice, iar avantajele vor fi de ambele parti. Colaborarea intre departamente trebuie incurajata pentru ca ea asigura o comunicare eficienta. Comunicatele de presa sunt o idee buna de continut pentru postarile de pe retelele sociale. In acest fel, cei care se ocupa de PR nu mai asteapta ca alte publicatii sa le preia continutul si il promoveaza exact in forma dorita. Jurnalistii se bazeaza foarte mult pe Facebook si Twitter, iar un comunicat de presa trimis prin email poate fi trecut cu vederea, dar acesta are o noua sansa de a fi descoperit pe retelele sociale. Studiile de caz despre clienti sunt o buna metoda de promovare, dar textele de dimensiuni mari sunt din ce in ce mai putin citite. Iata de ce este recomandabil pentru cei care se ocupa de PR sa foloseasca retelele sociale pentru a promova astfel de exemple in care clientii se arata multumiti de companie sau in care compania vine in ajutorul celor care au nevoie de sprijin. Daca nu ai deja un cont pe LinkedIn, este timpul sa iti faci unul pentru ca orice manager de companie ar trebui sa interactioneze cu colegii si cu clientii pentru a creste nivelul de incredere in companie. Aceasta retea sociala se concentreaza asupra relatiilor profesionale, este locul in care au loc cele mai importante interactiuni. Foloseste retelele sociale pentru a te diferentia de competitie. Ele iti dau posibilitatea de a reactiona rapid in situatii de urgenta si iti ofera sansa de a te pozitiona ca expert in timp ce atragi atentia asupra produselor si serviciilor pe care le oferi.
Related Posts
- ← Cum sa te orientezi in cautarea continutului de calitate
- Link-urile pierdute si ce putem invata de la ele →