Link-urile pierdute si ce putem invata de la ele
Este extrem de dificil sa construiesti link-uri, aceasta este parerea oricarei persoane care s-a ocupat vreodata de asa ceva, insa daca te descurajezi si renunti pagina ta nu va creste de una singura in rezultatele motoarelor de cautare. Ne propunem deci sa fim optimisti si sa vedem partea plina a paharului. Si din greseli se invata, nu-i asa?
Atunci cand propui unui alt site sa posteze un link care sa duca pe pagina ta se intampla foarte adesea sa primesti un refuz. Asta se poate intampla oricui, dar cei care stiu sa profite de orice oportunitate vor gasi in acest refuz o sursa valoroasa de informatie pe care vor incerca sa o foloseasca in avantajul lor.
Raspunsurile negative date celor care incearca sa construiasca link-uri ii impart pe cei care refuza in 2 categorii:
- Persoane de la care este mai bine sa nu ceri feedback – in aceasta categorie intra:
- cei care nu stiu cum functioneaza sistemul de link building si de la acestea este bine sa nu ceri mai mult
- cei care au fost penalizati de Google si care nu vor sa isi mai asume alte riscuri
- cei care considera ca pagina ta nu se adapteaza stilului sau publicului tinta al paginii lor
- cei care fac parte din competitie sau care au deja continut asemanator pe pagina lor
- Persoane de la care este recomandabil sa ceri un motiv pentru refuz. Feedback-ul acestora este foarte important si poate duce atat la imbunatatirea solicitarilor de link building, cat si la alegerea mai inspirata celor carora te adresezi.
Related Posts
- ← Social media si PR-ul pot merge mana in mana
- Vrei sa iti depasesti competitia? Foloseste-te de SEO! →