Paginile de social media sunt o foarte buna modalitate de a crea o prima impresie potentialilor clienti. Comunicarea in cadrul retelelor de socializare se face atat de usor incat clientii sunt incurajati sa interactioneze cu brandul. Conversatiile avute in social media pot fi baza unei experiente extraordinare pentru clienti, iar daca acestia sunt multumiti, retelele sociale sunt tocmai locul […]
In ziua de azi nu se mai poate stii cu siguranta pe ce dispozitiv sunt citite mesajele care sunt trimise catre clienti. Studiile recente arata ca posesorii de afaceri si cei care lucreaza in marketing isi propun sa abordeze strategii de comunicare via mobil, iar acestea presupun o crestere a utilizarii de SMS-uri, email-uri optimizate pentru mobil, aplicatii mobile, MMS-uri […]
Cand vine vorba de social media marketing este foarte usor sa faci greseli. Daca nu reusesti sa obtii rezultatele dorite din social media, iata cateva modalitati in care iti poti imbunatati activitatea de pe retelele sociale. Concentreaza-te pe platformele sociale care se potrivesc afacerii tale si adopta o strategie specifica pentru fiecare in parte Atunci cand creezi o campanie, […]
Daca trimiti newslettere, inseamna ca iti doresti sa pastrezi mereu legatura cu clientii actuali sau potentiali. Cu toate acestea, ar trebui sa verifici mereu performanta newsletterelor pentru ca eforturile tale sa nu fie facute degeaba. Exista cateva statistici legate de email care se aplica direct in aceste cazuri, iar daca vei tine cont de ele, sansele tale de […]
Aproximativ 5.800 de tweet-uri sunt postate in fiecare secunda, de aceea este o adevarata provocare sa faci ca tweet-urile tale sa fie observate. Daca ai remarcat ca tweet-urile tale nu reusesc sa iasa in evidenta, exista moduri in care le poti imbunatati. Ce trebuie sa faci pentru ca tweet-urile tale sa iasa in evidenta: Personalizeaza retweet-urile Distribuie articolele de mai […]
Nimeni nu detine o reteta magica prin care paginile sa isi imbunatateasca pozitia in rezultatele cautarilor pe Google. De aceea uneori poate fi bine sa testezi modul in care motoarele de cautare reactioneaza la diferite modificari aduse paginii. Atat timp cat testele pe care le faci au un grup de control si sunt repetate de cateva ori pentru a […]
Blogul nu este o extensie a paginii in care sunt promovate produsele si serviciile unei companii. Arnie Kuenn ii sfatuieste pe toti posesorii de afaceri locale sa isi transforme blogul intr-un centru de invatare in loc sa il foloseeasca pentru a furniza informatii suplimentare despre achizitionarea produselor sau serviciilor oferite de companie. “Nu este suficient sa fii prezent, fara […]
Imbunatatirea optimizarii locale nu trebuie sa fie un obstacol imens care pare ca nu va fi depasit vreodata. Adevarul este ca daca urmezi cativa pasi simpli vei ajunge pe drumul cel bun, asta pana la urmatoare modificare a algoritmului Google! Ne vom concentra in cele ce urmeaza pe 7 sfaturi la indemana oricui care vor imbunatati SEO local si […]
Orice mica afacere isi doreste ca aprecierile de pe pagina de Facebook sa ii creasca vazand cu ochii. Multi proprietari de afaceri locale au ales sa isi cumpere like-urile, dar au aflat pe pielea lor ca exista consecinte si penalitati pentru astfel de practici. Daca banuiesti ca o parte din aprecierile de pe pagina ta vin de la conturi […]