Cum sa gasesti idei de continut pentru blog
Cotinutul de calitate de pe bloguri contribuie enorm la reputatia, increderea si autoritatea brandurilor. Cu toate acestea nu este tocmai usor sa gasesti continut original, care sa fie relevant pentru brand si care sa trezeasca interesul clientilor si sa ii faca sa interactioneze cu brandul.
Mark Traphagen vine cu cateva idei foarte interesante care te pot ajuta sa gasesti mereu continut relevant:
- In primul rand, trebuie sa inveti sa iti pui intrebari despre orice si sa treci prin filtrul personal informatiile pe care le obtii. In plus, poti sa analizezi intrebarile celorlalti, acestea iti pot da idei pentru viitoarele postari de pe blog.
- O alta modalitate de a obtine idei de continut este sa iti asculti clientii. Daca nu interactionezi direct cu acestia poti colabora cu cei care se ocupa de vanzari sau de serviciul de relatii cu clientii.
- Indiferent care sunt sursele tale de inspiratie, este foarte util daca reusesti sa gasesti subiecte diferite care atunci cand sunt tratate ca un intreg se transforma intr-o idee noua care nu a mai fost tratata in maniera respectiva. Mai mult decat atat, daca intalnesti continut care pare neclar, poti oricand sa scrii despre acesta si sa il clarifici sau sa iti prezinti parerea despre acesta.
Related Posts
- ← Cat de importanta este segmentarea listei cu contacte
- 5 moduri in care poti sa-ti imbunatatesti activitatea pe Instagram →