4 moduri in care poti personaliza continutul paginii tale
Pentru a putea sa iti personalizezi continutul de pe pagina companiei este nevoie de o strategie, sau mai bine zis de un plan. Cu toate ca personalizarea paginilor nu mai este atat de dificila cum era in trecut, exista anumite decizii care trebuie luate pentru a gasi cea mai buna abordare. Rachel Balik ofera cateva sfaturi care pot veni in ajutorul celor care nu au gasit inca reteta perfecta pentru personalizarea continutului.
1. Cunoaste-ti audienta – cu siguranta ca ai date despre clientii tai actuali, dar ei nu sunt singurii care iti rasfoiesc pagina web. Clientii potentiali isi obtin intre 60% si 90% din informatiile despre serviciile tale inainte sa ti se arate si ar trebui sa te gandesti si la acestia atunci cand incerci sa personalizezi continutul de pe pagina ta. Gandeste-te la persoanele sau la companiile la care vrei sa ajungi si incearca sa obtii cat mai multe informatii despre acestea.
2. Segmenteaza lista cu contacte – fie ca afacerea ta se adreseaza persoanelor sau companiilor, trebuie sa gasesti o metoda in care sa le grupezi dupa caracteristici similare. Odata ce realizezi acest pas, munca ta va fi mult mai usoara, dar si mult mai productiva in acelasi timp.
3. Fa masuratori si analizeaza – trebuie sa fii atent la fiecare segment in parte si sa monitorizezi felul in care reactioneaza la diferiti stimuli, astfel vei reusi sa inveti din greseli sau sa repeti ceea ce vezi ca se potriveste unei anumite categorii a publicului tau tinta.
4. Creeaza mesaje – personalizarea de succes nu se refera strict la crearea de continut, ci se concentreaza chiar mai mult pe strategia de continut. Odata ce ti-ai elaborat o strategie pentru continut, este foarte usor sa ii dai acestuia o forma personalizata. Foarte adesea nu este nevoie de mai mult continut, ci de o mai buna distribuire a acestuia.
Related Posts
- ← Cum sa te asiguri ca afacerea ta apare in topul cautarilor de pe Google
- Cum sa iti imbunatatesti activitatea de marketing in social media →