Notificarile push au patruns si in zona de web
Notificarile push au trecut de curand pragul de la aplicatiile pe mobil catre web. Aceasta modalitate de interactiune intre brand si client a fost de succes in varianta sa pentru aplicatiile pe mobil, iar statisticile arata ca interactiunile cu clientii rezultate din notificarile push pe web sunt cel putin tot atat de performante.
Notificarile pus pe web functioneaza intr-un mod foarte simplu si eficient. Vizitatorii de pe site sunt invitati sa primeasca notificari push, iar daca accepta pot renunta oricand la acestea. Atunci cand o notificare push apare pe ecran, aceasta poate fi accesata cu un simplu click care va duce potentialul client care landing page-ul dorit.
Spre deosebire de notificarile push pe mobil, cele de pe browserele web ale PC-urilor nu necesita instalarea unei aplicatii. Notificarile push de pe web au fost realizate de Roost si sunt momentan disponibile doar pe Safari, cu toate acestea incepand din toamna, ele vor putea fi folosite si pentru a interactiona cu potentialii clienti care folosesc Chrome si Firefox.
Related Posts
- ← 5 moduri in care poti sa-ti imbunatatesti activitatea pe Instagram
- Cum sa te asiguri ca afacerea ta apare in topul cautarilor de pe Google →