Cum sa iti imbunatatesti activitatea de marketing in social media
In fiecare zi apar schimbari in social media si nu este mereu usor sa tii pasul cu ele, dar acest lucru este absolut necesar pentru a putea sa pastrezi imaginea companiei si relatiile acesteia cu clientii potentiali si actuali. Socialmediaexaminer propune cateva idei care vin in ajutorul celor care isi doresc sa isi imbunatateasca activitatea de social media.
Cele mai bune metode prin care activitatea de marketing in social media se poate imbunatati semnificativ:
1. Eticheteaza persoanele care au legatura cu continutul pe care il postezi – Poti sa contruiesti relatii solide cu contactele tale folosindu-te de legaturi intre retelele sociale pe care afacerea ta este prezenta. Cei care reactioneaza la continutul pe care il postezi pe o retea sociala pot primi raspunsuri sau multumiri pe alte retele.
2. Trimite promotii secrete folosind mesajele directe de pe Instagram – Iti poti creste lista cu contacte trimitand mesaje de multumire sau promotii secrete, tocmai pentru ca aceasta este o caracteristica noua pe Instagram pe care nu multi o folosesc inca.
3. Formeaza o echipa care sa le raspunda tuturor pe Facebook – Cu siguranta ca iti doresti ca numarul de aprecieri pentru pagina ta sa creasca, dar nu trebuie sa neglijezi nici contactele pe care le ai in prezent. Raspunde fiecarei postari de pe wall, fiecarui comentariu, fiecarei distribuiri sau mentionari.
4. Incurajeaza-i pe angajati sa distribuie motivele pentru care iubesc compania – Impresia clientilor tai despre companie se va imbunatati semnificativ daca vor vedea ca aceasta nu ofera doar produse de calitate, ci este si extrem de apreciata de angajatii sai
5. Gaseste motivul pentru care ai ales sa postezi pe toate retelele sociale pe care esti activ – daca postarile tale vor fi facute cu acest motiv in minte, ele vor deveni mult mai relevante
6. Nu iti fie teama sa faci experimente – asa cum am mai spus de multe ori, nu exista o reteta exacta pentru a avea succes in social media. Daca pentru o pagina un anumit ritm de postare, cu un anumit tip de postari si o fecventa anume se dovedesc a fi de succes, asta nu inseamna ca tot aceleasi ingrediente trebuie folosite pentru toate paginile pentru ca efectul nu va fi acelasi.
7. Posteaza continut adecvat – continutul trebuie sa creeze o reactie, o emotie, sa fie relevant, sa fie folositor, sa fie oferit la timpul potrivit persoanelor care sunt interesate de acesta.
8. Recompenseaza-i cu premii pe cei care iti distribuie continutul si vei observa ca numarul celor care sunt activi pe pagina ta va creste
9. Posteaza continut unic pe fiecare retea sociala – chiar daca distribui acelasi continut pe toate paginile tale sociale, forma de prezentare a acestuia trebuie sa se adapteze fiecarei retele sociele in parte
10. Pune intrebari pentru a-ti cunoaste publicul tinta – odata ce ii vei cunoaste pe cei care ti-au apreciat paginile, vei afla si ce ii motiveaza, ce ii face sa interactioneze si vei creste astfel numarul de interactiuni
Related Posts
- ← 4 moduri in care poti personaliza continutul paginii tale
- Social media poate influenta decizia de cumparare a clientilor. Afla cum! →