Cum sa te asiguri ca afacerea ta apare in topul cautarilor de pe Google
Cautarile pe internet folosind telefonul mobil le-au depasit pe cele de pe PC, iar acest lucru influenteaza enorm afacerile locale, potrivit seoblog.com. Daca cineva este in cautarea serviciilor sau produselor pe care le oferi si se foloseste de telefonul mobil pentru a le gasi, cel mai probabil se afla la cativa pasi de tine si daca te gaseste va dori sa iti calce pragul. Tocmai din acest motiv este atat de important ca afacerea ta sa fie cat se poate de vizibila pe Google.
Pagina ta, sau mai bine zis afacerea ta in sine, ar trebui sa fie suficient de puternica la nivel de SEO local incat sa iasa in evidenta. Acest lucru poate fi realizat prin cateva metode simple care, cu toate ca nu se aplica tuturor tipurilor de afaceri, pot face minuni odata ce le-ai identificat ca fiind relevante pentru afacerea ta:
- Pozitioneaza-te ca fiind un specialist – focuseaza intreaga afacere pe o nisa. Acest lucru nu va insemna ca oferi mai putine servicii, este doar o decizie de marketing care te va ajuta sa te diferentiezi in fata competitiei
- Numeste-ti compania folosind unul sau doua cuvinte cheie relevante. Avand cuvinte cheie in nume, link-urile care contin numele companiei vor fi mai relevante, iar recenziile clientilor vor avea mai multe cuvinte cheie tocmai pentru ca acestia vor mentiona numele afacerii
- Mentioneaza serviciile principale pe care le oferi in numele site-ului, dar nu folosi numele orasului in care afacerea ta isi desfasoara activitatea, acesta ar putea sa fie o piedica pentru clientii din alte orase sau in cazul in care vei dori sa iti extinzi afacerea
- Alege ca locatia pentru afacerea ta sa se afle in centrul orasului sau in apropierea competitiei – daca locatia ta se afla foarte aproape de marginea orasului, este posibil sa apari uneori in orasul vecin si cu siguranta ca nu iti doresti un asemenea lucru
- Opteaza pentru o adresa langa un punct de reper important – astfel ai sanse mai mari sa apari in topul cautarilor de genul “cuvant cheie langa locatie” sau “cuvant cheie in apropiere”
- Asigura-te ca adresa ta este cat se poate de exacta si ca numarul de telefon nu este unul pe care s-ar putea sa vrei sa il schimbi in viitor
- Incarca imagini de calitate atat pe pagina web, cat si pe paginile de pe retelele sociale – acestea te vor diferentia de competitie
Aboneaza-te la Newsletter
Related Posts
- ← Notificarile push au patruns si in zona de web
- 4 moduri in care poti personaliza continutul paginii tale →