Cum influenteaza social media audienta televiziunilor si traficul de pe site-urile de stiri
In cazul in care inca te mai gandesti daca ar fi o idee buna sa iti creezi conturi pe retelele sociale, o scurta analiza a legaturii dintre social media si posturile tv sau publicatiile de stiri te va face sa iti dai seama de imporanta celor dintai.
Statisticile realizate de Nielsen arata o crestere a impactului retelelor sociale asupra progremelor urmarite la televizor. Telespectatorii au declarat ca sunt mai informati cu privire la progremele tv si ca le inregistreaza mult mai des datorita retelelor sociale. Datele arata si ca 15% dintre telespectatori se bucura mai mult de programele tv multumita activitatii acestora de pe retelele sociale. Daca social media are un astfel de impact asupra interesului telespectatorilor pentru programe tv pe care oricum le urmaresc, inseamna ca orice mica afacere care isi face simtita prezenta pe retelele sociale folosind continut de calitate si informatii utile si actuale are toate sansele sa isi creasca numarul de aprecieri si chiar vanzarile.
Paginile de social media au o foarte mare influenta si asupra publicatiilor de stiri online. De curand Facebook a avut o problema de functionare care le-a creat neplaceri utilizatorilor, dar care a fost o sursa foarte buna de informatii pentru cei care stuadiaza legatura dintre retelele sociale si alte surse de informare. Se pare ca in acea scurta perioada in care Facebook-ul nu a functionat, traficul de pe paginile de stiri a scazut cu 8,5% ceea ce inseamna ca Facebook-ul este un element foarte important de legatura cu celelalte surse de informare, iar rolul acestei retele sociale nu ar trebui subestimat.
Related Posts
- ← Cum iti dai seama cand trebuie sa schimbi platforma site-ului
- Cat de des ar trebui sa postezi pe paginile de social media →