Continutul de calitate vine din idei cat mai variate

Continutul de calitate vine din idei cat mai variate

O idee buna de continut poate creste simtitor interactiunile de pe pagina ta si iti poate face clientii sa te urmareasca mult mai atent. Dar de unde vin ideile bune? Cat de usor poate fi sa gasesti idei de continut astfel incat sa le pastrezi interesul celor care te urmaresc? Nu e tocmai simplu sa vii mereu cu idei […]

Ce se intampla cu increderea in publicitatea online si cea traditionala?

Ce se intampla cu increderea in publicitatea online si cea traditionala?

Care sunt factorii pe care ii iei in considerare atunci cand stabilesti strategia de advertising pentru urmatoarea perioada? Atunci cand esti pus in situatia de a alege intre publicitatea platita traditionala si cea online sau mobila, ce vei alege? Cu siguranta ca depinde de bugetul pe care il ai la dispozitie, de tipul afacerii, de obiectivele stabilite si asa […]

13 mituri care saboteaza marketingul digital

13 mituri care saboteaza marketingul digital

In fiecare domeniu exista pareri si practici gresite, iar marketingul digital nu face exceptie de la regula. Scott Rayden le-a adunat pe cele mai importante care au potentialul de a afecta orice afacere care are si o componenta online. Adevarul este ca in online lucrurile se schimba destul de frecvent si ce este astazi realitate, maine s-ar putea sa […]

Cumparaturile online migreaza catre zona mobila

Dormi si tu cu telefonul langa pat ca sa nu ratezi cumva vreo notificare? Sau poate ca iti e din ce in ce mai greu sa crezi ca ai putea sa traiesti fara un smartphone? Inseamna ca nu te vei mira deloc ca viitorul vanzarilor este in zona mobila. Datele centralizate de DirectBuy arata ca tot mai multi oameni […]

Cum sa scapi de pelerina de invizibilitate din online

Cum sa scapi de pelerina de invizibilitate din online

Mediul online devine din ce in ce mai aglomerat pe zi ce trece si este foarte usor ca website-ul tau sau paginile de social media sa se piarda printre sumedenia de surse de continut cu care intra in competitie. Fiecare dintre noi isi doreste sa produca mereu continut memorabil, dar acesta nu va ramane decat in amintirea autorului sau […]

Lectura online sau de ce s-a transformat cititul într-un proces de scanare

Lectura online sau de ce s-a transformat cititul într-un proces de scanare

De ce ar trebui sa te intereseze un astfel de articol? Pentru ca probabil si tu ai un site sau un blog si investesti timp si alte resurse in producerea de continut, iar la sfarsitul zilei ai vrea sa stii ca nu ai muncit degeaba. Cu siguranta ca iti doresti ca articolele pentru care te documentezi si pe care […]

Cum sa beneficiezi de toate avantajele unui newsletter

Cum sa beneficiezi de toate avantajele unui newsletter

Un newsletter facut bine ar trebui sa iti aduca noi clienti, sa ii faca pe cei vechi sa isi aminteasca de tine si sa ii tina pe toti la curent cu noutatile privind compania ta. De multe ori, insa, nu se intampla asa si newsletterele nu reusesc sa transmita informatiile la care se asteapta clientii, iar drept rezultat, email-urile […]

De ce ai nevoie de colegii din companie in vanatoarea de continut

De ce ai nevoie de colegii din companie in vanatoarea de continut

Atunci cand iti lansezi o pagina web, un blog sau o pagina pe o retea sociala, continutul este prima resursa de care vei avea nevoie pentru a deveni vizibil in lumea online-ului. Pentru asta iti trebuie un plan, o strategie de continut, si este foarte important sa nu iei toata munca asupra ta. Chiar daca producerea continutului este responsabilitatea […]

15 greseli pe care brandurile le fac in social media

15 greseli pe care brandurile le fac in social media

Retelele sociale sunt un mediu foarte intuitiv care este folosit de persoane de toate varstele. Ai crede ca daca un copil in clasele primare are cont pe mai multe retele sociale, atunci prezenta in social media e cat se poate de usor de gestionat. Cu toate acestea, cand vine vorba de branduri lucrurile se complica si e foarte simplu […]

De ce in online marketing trebuie sa eviti scurtatura numita spam

De ce in online marketing trebuie sa eviti scurtatura numita spam

Stii aleile intunecate pe care aleg sa porneasca personajele din filmele de groaza in speranta ca vor ajunge mai repede la destinatie? In marketingul digital si in social media, ele sunt pavate cu spam si iti vor afecta reputatia online pe termen lung. Tacticile de social media sau online marketing care se bazeaza pe spam promit o crestere rapida […]