Cum sa privesti SEO cu alti ochi

Cum sa privesti SEO cu alti ochi

Ti se pare ca atunci cand spui SEO spui de fapt rutina? Patrick Stox vine cu o abordare noua care te va face sa privesti activitatea de SEO dintr-un unghi diferit sau mai bine zis dintr-un unghi nou. Atunci cand faci SEO incerci practic sa intri in gratiile lui Google si asta inseamna ca trebuie sa te adaptezi la […]

Cum sa descoperi avatarul clientilor tai ascuns in insight-uri pe Facebook

Cum sa descoperi avatarul clientilor tai ascuns in insight-uri pe Facebook

Atunci cand pui bazele unei strategii de marketing, fie ea online sau offline, unul dintre primele aspecte la care trebuie sa te gandesti este creionarea unui avatar al clientului, un portret robot al acestuia care sa iti permita sa tintesti cat mai bine mesajele. De ce ai nevoie de un astfel de avatar? Avatarul clientului, odata definitivat, reuseste sa […]

Speranta de viata a magazinelor de retail in era digitala

Speranta de viata a magazinelor de retail in era digitala

Principalul avantaj al magazinelor online este posibilitatea de personalizare a experientei de cumparare, iar retailerii care nu isi adapteaza serviciile la asteptarile clientilor risca sa ii piarda. Magazinele fizice nu vor disparea peste noapte, dar experienta online poate fi cea care iti convinge clientii sa-ti aleaga produsele. Time Trade a realizat un studiu pe 5000 de clienti si 100 […]

Cum sa profiti de Facebook in sezonul cumparaturilor

Cum sa profiti de Facebook in sezonul cumparaturilor

Atunci cand te afli la cumparaturi, singurul lucru mai important decat produsele din magazin este telefonul mobil. Iti dezlipesti ochii de pe Facebook doar cand ajungi aproape de raftul sau raionul cu produsele pe care le doresti. Ti se pare cunoscut acest scenariu? Daca raspunsul e da, atunci nu mai trebuie sa te convingem ca smartphone-ul face parte din experienta […]

Cum sa iti alegi platforma de blog

Orice business are ceva de spus, iar acest lucru este intarit de calitatea continutului pe care il produce. Dar pentru a demonstra lumii, sau mai bine spus publicului tinta, ca esti relevant in domeniul tau de activitate, trebuie mai intai sa te asiguri ca esti suficient de vizibil in online. De aici vine intrebarea: oare este mai bine sa postezi […]

Adevar sau nascocire: Cum sa cunosti mai bine marketingul digital

Adevar sau nascocire: Cum sa cunosti mai bine marketingul digital

Atunci cand activitatea de marketing a afacerii tale se orienteaza si spre zona online trebuie sa cunosti regulile jocului. Altfel risti ca business-ul tau sa ia startul cu un dezavantaj pe care il va depasi cu greu. O pagina web si un cont de Facebook nu vor face minuni doar pentru ca ”totul e posibil pe internet”. Orice website […]

Ce echipe joaca pentru SEO in compania ta?

Ce echipe joaca pentru SEO in compania ta?

Atunci cand faci SEO nu ai garantia vizibilitatii in cautarile organice asa cum ai garantia unui loc in pagina de cautari in zona anunturilor platite, daca alegi sa folosesti aceasta metoda de promovare. Activitatea de SEO trebuie privita ca un input care va fi folosit de algoritmii de ranking, si nu ca output-ul unui ranking mai bun. SEO nu […]

Care este piramida nevoilor din social media?

Care este piramida nevoilor din social media?

Cu cat iti cunosti mai bine clientii, cu atat ai mai multe sanse sa ii aduci de partea ta, sa ii fidelizezi sau sa ii transformi chiar in ambasadori ai brandului. Daca iti faci bine temele vei putea sa ii diferentiezi pe criterii geografice, demografice, economico-sociale sau psihografice, dar poti sa iti imbunatatesti strategia si daca iti muti centrul […]

De ce clientul ar trebui sa fie centrul universului de brand?

De ce clientul ar trebui sa fie centrul universului de brand?

Clientul, consumatorul, utilizatorul, indiferent cum i-am spune trebuie sa il punem pe primul plan atunci cand producem ceva. Nu conteaza daca este vorba despre un produs finit, despre continut online, grafica, marketing sau programare, important este sa ai un obiectiv final, cunoscut foarte bine de toti membrii echipei si ales astfel incat sa ai certitudinea ca stii unde va […]

Cum minezi dupa opiniile clientilor despre tine?

Cum minezi dupa opiniile clientilor despre tine?

Mai bine zis, este nevoie sa sapi dupa astfel de opinii sau ele se afla la suprafata si trebuie doar sa le acorzi putina atentie? Ca de obicei, raspunsul se afla undeva la mijloc si trebuie sa iei in calcul factorii inclusi in ecuatie pentru a nu risca sa te complici fara sa gasesti intr-un final raspunsul corect. Nu […]