Continutul de calitate vine din idei cat mai variate
O idee buna de continut poate creste simtitor interactiunile de pe pagina ta si iti poate face clientii sa te urmareasca mult mai atent. Dar de unde vin ideile bune? Cat de usor poate fi sa gasesti idei de continut astfel incat sa le pastrezi interesul celor care te urmaresc?
Nu e tocmai simplu sa vii mereu cu idei bune, mai ales ca ritmul de postare pe retelele sociale este destul de rapid, dar asta nu inseamna ca nu poti aplica strategii care sa iti vina in ajutor. Cei de la MarketingLand au alcatuit o lista exhaustiva cu idei de continut care pot fi integrate intr-o campanie de marketing de continut, iar pe cele mai usor de aplicat le-am analizat jos:
- Analogii – gaseste un mod prin care sa explici ceva ce este greu de inteles folosindu-te de un context comun.
- Benzi desenate – simtul umorului este mereu apreciat, daca poti face benzi desenate comice legate de produsele sau serviciile tale, ai tras lozul cel mare.
- Citate – foloseste-te de citate pentru a transmite valori in care brandul tau crede.
- Concursuri – invita-i pe cei care te urmaresc sa participe la un concurs, astfel poti incepe conversatia cu ei si chiar poti afla insight-uri de la clientii care iti raspund
- Continut generat de utilizatori – acest tip de continut este usor de creat, provocarea este sa-ti inviti clientii sa il produca
- Ebook – expertiza ta poate fi transformata intr-un ebook. Te poti folosi chiar de postarile de pe blog pentru a crea acest tip de continut.
- GIF-uri animate – GIF-urile nu au nevoie de imagini de o calitate extraordinara, sunt distractive si au potential mare de distribuire
- Graficele – explica lucrurile intr-un mod cat mai simplu si se bucura de impactul componentelor vizuale
- Infograficele – sunt o buna modalitate de a reprezenta grafic date care altfel ar fi greu de inteles. Ele pot fi inserate in postarile de pe blog sau pot fi postate pe retele sociale cum ar fi Pinterest
- Interviurile – sunt privite cu incredere de utilizatori si cel mai adesea cel intervievat te va ajuta să promovezi continutul.
- Liste – atunci cand ai o lista cu ce ai de facut totul pare mult mai simplu, iar atunci cand incerci sa explici cum functioneaza ceva sau care sunt pasii de urmat poti clarifica lucrurile folosind o lista
- Meme-urile – pot oferi informatii valoroase intr-un mod distractiv asa ca te poti distra si tu in timp ce le produci
- Modalitati creative de utilizare a produselor – chiar daca orice produs are o utilitate principala, asta nu inseamna ca nu ii poti gasi si altele, afla cum interactioneaza clientii tai cu produsele tale sau propune-le variante noi
- Newsletterele – iti pastreaza clientii informati si pot fi oglinda activitatii companiei tale
- Postari in serie – indiferent daca sunt disponibile pe blog sau apar pe retelele sociale, postarile in serie iti vor face clientii sa te urmareasca si mai atent pentru a afla ”ce urmeaza”.
- Preluare continut – tine-ti clientii informati in cel mai simplu mod, dar alterneaza acest continut cu cel original
- Raspunde la intrebari – transforma-ti raspunsurile in continut si ajuta-ti clientii sa-ti inteleaga mai bine business-ul si produsele
- Recenzii – invita-ti utilizatorii sa impartaseasca experienta cu brandul, recenziile sunt una dintre cele mai de incredere surse de informare
- Reutilizare continut – poti folosi continutul deja produs pentru a-l promova pe blog si pe alte retele sociale sau poti doar sa ii dai o forma noua
- Stiri despre companie – stirile nu intra la categoria continut distractiv, dar pot fi foarte utile pentru clientii care vor sa fie mereu informati
- Testimoniale – clientii multumiti sunt cel mai bun mod in care te poti promova, iar testimonialele se potrivesc oricarui canal online
Aboneaza-te la Newsletter
Related Posts
- ← Ce se intampla cu increderea in publicitatea online si cea traditionala?
- Cum minezi dupa opiniile clientilor despre tine? →