5 motive pentru care continutul de pe pagina ta nu ajunge sa fie citit

Chiar daca pe pagina ta sunt texte originale care ar putea sa trezeasca interesul celor care se incadreaza in publicul tau tinta, asta nu inseamna ca acestea vor fi citite. Socialmediatoday a alcatuit o lista de cinci greseli care ar trebui evitate pentru ca pagina ta sa aiba cat mai multi cititori. 1. Continutul de pe pagina ta nu […]

Distrugem miturile despre blogurile de business

Daca pe blogul companiei tale exista interactiuni cu social media, dar dupa ani de zile tot nu ai niciun comentariu la postari ar trebui sa iti pui un semn de intrebare. Potrivit MOZ, majoritatea companiilor ajung in aceasta situatie pentru ca nu stiu exact de ce au un blog si cel mai adesea se incadreaza intr-unul din miturile de […]

Cum sa iti gasesti publicul tinta in social media

Daca ai o afacere pe care ai construit-o de la zero, cu siguranta stii totul despre aceasta, dar atunci cand trebuie sa o promovezi in mediul online sau sa ii creezi o identitate pe paginile de social media intri intr-o zona pe care nu o cunosti atat de bine. Si pentru social media va trebui sa iti stabilesti un […]

3 sfaturi pentru planificarea impotriva riscurilor din social media

Inca te mai gandesti care este cea mai buna metoda de a-ti face prezenta simtita in online? Ai putea sa iei in calcul o statistica recenta potrivit careia 84% dintre afaceri opteaza pentru social media pentru a-si implementa prezenta online si pentru a intra in contact cu clientii. Fiecare domeniu are riscurile sale, iar social media nu face exceptie. […]

Strategia de Social Media Marketing redusa la 8 elemente principale

Atunci cand pui bazele unei strategii de social media trebuie sa ai in vedere care sunt obiectivele si scopurile principale prin care reusesti sa intri in legatura cu potentiali clienti. Acestea pot fi rezumate in cateva elemente esentiale care nu trebuie sa lipseasca din strategia de social media: 1. Identifica obiectivele afacerii si decide cum ai vrea sa folosesti […]

Marketing-ul de continut este o provocare si o binecuvantare in aceslasi timp

In ziua de azi brandurile inceraca sa ajunga la cat mai multi posibili clienti folosind mediul online si toate invata pe prorpia lor piele cat de greu este sa vii cu un continut care este in egala masura informativ, distractiv si interesant. Cu toate acestea exista cateva modalitati prin care ii poti face pe fanii tai sa adauge continut […]

SEO-ul negativ exista si iti poate afecta reputatia online

  Daca ai o echipa de marketing online cu siguranta ca ti-a povestit de SEO si de importanta sa. Probabil ca stii ca prezenta ta cat mai sus in cautarile de pe Google se construieste prin SEO, dar ceea poate nu ai aflat este ca exista si SEO negativ. Acesta presupune crearea unei conexiuni intre pagina ta si pagini […]

Cum sa folosesti social media cand ramai fara idei de subiecte pentru blog

Un blog are nevoie mereu de continut proaspat si interesant care sa atraga cititorii si sa ii faca sa isi doreasca sa inceapa o convesatie. Nu e usor sa vii mereu cu astfel de continut, dar atunci cand esti in pana de idei poti sa apelezi cu incredere la social media. Conversatiile de pe retelele sociale pot duce la […]

De ce e o greseala sa limitezi SEO la doar cateva aspecte?

Sa te ocupi de partea de SEO pentru site-ul tau nu au o treaba usoara. Daca credeai ca tot ceea ce trebuie sa faci este sa te asiguri ca pagina ta poate fi parcursa usor de motoarele de cautare si ca postezi continut relevant, te-ai inselat. SEO este foarte complex si este influentat de o sumedenie de domenii care […]

3 metode simple de social marketing care te ajuta sa iti consolidezi relatia cu clientii

Toate brandurile isi doresc sa interactioneze cat mai mult cu clientii lor pe retelele sociale. Cu toate acestea, exista cateva tactici foarte eficiente care incurajeaza interactiunile, dar care sunt prea putin folosite. Socialmediaexaminer.com a analizat subiectul si a intocmit o lista de trei metode simple: Serviciul de relatii cu clientii este oferit mai ales pe Twitter, dar statisticile arata […]