Distrugem miturile despre blogurile de business
Daca pe blogul companiei tale exista interactiuni cu social media, dar dupa ani de zile tot nu ai niciun comentariu la postari ar trebui sa iti pui un semn de intrebare. Potrivit MOZ, majoritatea companiilor ajung in aceasta situatie pentru ca nu stiu exact de ce au un blog si cel mai adesea se incadreaza intr-unul din miturile de mai jos.
Mitul nr. 1 – Site-ul tau are nevoie de continut nou
Intr-adevar, cu cat postezi mai des continut nou, cu atat sansele tale de a creste numarul cititorilor multumiti se maresc, dar asta nu inseamna ca trebuie sa faci compromisuri si sa alegi cantitatea in locul calitatii.
Mitul nr.2 – Cu cat ai mai mult continut cu atat e mai bine
Continutul nefolosit este periculos pentru site-ul tau pentru ca Google incearca sa identifice astfel de continut si sa il sanctioneze printr-o pozitie mai joasa in rezultatele cautarilor.
Mitul nr. 3 – Blogurile ajuta SEO in mod automat
Blogurile nu sunt locul in care poti sa arunci toate cuvintele cheie care au legatura cu domeniul tau de business. De fapt, un blog poate chiar sa faca rau activitatii de SEO daca postarile nu respecta anumite reguli.
Mitul nr. 4 – Un blog este doar un feed cu stiri
Exista atatea site-uri specializate de stiri in toate industriile posibile, incat ceea ce ar trebui sa faca un blog este sa renunte la obiceiul de raporta stiri si sa inceapa sa creeze o conexiune cu vizitatorii sai.
Mitul nr. 5 – Blogurile sunt menite sa genereze lead-uri
Blogul iti poate aduce lead-uri intr-un final, dar asta nu se va intampla de la primele postari.
Related Posts
- ← Cum sa iti gasesti publicul tinta in social media
- 5 motive pentru care continutul de pe pagina ta nu ajunge sa fie citit →