Cum sa iti gasesti publicul tinta in social media
Daca ai o afacere pe care ai construit-o de la zero, cu siguranta stii totul despre aceasta, dar atunci cand trebuie sa o promovezi in mediul online sau sa ii creezi o identitate pe paginile de social media intri intr-o zona pe care nu o cunosti atat de bine. Si pentru social media va trebui sa iti stabilesti un public tinta, dar potrivit marketingdonut, acesta nu este identic cu publicul tinta al afacerii tale.
Publicul tinta poate sa includa: clienti actuali si potentiali, asociati ai clietilor, jurnalisti si editori, bloggeri, furnizori, alte afaceri si lideri de opinie.
Un alt dezavantaj este ca modificarile pe platfomele sociale sunt foarte frecvente si pentru cei care nu sunt familiarizati cu acestea actualizarile sunt mult mai greu se urmarit. Potrivit MarketingLand, atunci cand cand incerci sa stabilesti care este publicul tinta al afacerii tale pe retelele sociale, ar trebui sa incepi prin a incerca sa il definesti. Aici sunt incluse caracteristicile demografice si psihografice ale publicului tinta. Un alt pas important este definirea clientilor aspirationali, acestia sunt clienti care, cu toate ca nu vor cumpara produsul astazi, ar putea sa fie interesati de acesta odata cu extinderea afacerii tale.
Daca intampini probleme in definirea publicului tinta, poti oricand se iei exemplul competitiei si sa incerci sa iti dai seama de acesta in functie de strtategia pe care o foloseste in social media.
Aboneaza-te la Newsletter
Related Posts
- ← 3 sfaturi pentru planificarea impotriva riscurilor din social media
- Distrugem miturile despre blogurile de business →