5 motive pentru care continutul de pe pagina ta nu ajunge sa fie citit
Chiar daca pe pagina ta sunt texte originale care ar putea sa trezeasca interesul celor care se incadreaza in publicul tau tinta, asta nu inseamna ca acestea vor fi citite. Socialmediatoday a alcatuit o lista de cinci greseli care ar trebui evitate pentru ca pagina ta sa aiba cat mai multi cititori.
1. Continutul de pe pagina ta nu este optimizat SEO – cei interesati de subiectele pe care le abordezi trebuie sa poata ajunge pe pagina ta, iar acest lucru nu se va intampla daca nu ai meta-titluri si meta-descrieri adecvate sau daca nu folosesti in mod corespunzator cuvintele cheie.
2. Continutul de pe blog este prea comercial – articolele tale nu ar trebui sa fie reclame mascate pentru produsele sau serviciile pe care comercializezi, ci ar trebui sa contina cu precadere informatii utile si necomerciale.
3. Nu ai optiuni de distribuire in retelele de social media – daca cineva citeste un articol interesant pe blogul tau si nu are la dispozitie o metoda foarte rapida de a le spune prietenilor ce a aflat, cel mai probabil va renunta la idee.
4. Continutul de pe pagina ta lasa de dorit la capitolul prezentare – asigura-te ca textele tale sunt usor de citit, folosete liste si imagini care sa atraga atentia cititorului
5. Iti lipseste o metoda de distribuire a cotinutului – nu poti sa te bazezi numai pe cititorii tai sa iti distribuie continutul. Este de datoria ta sa creezi o legatura intre pagina ta web si paginile de social media si sa iti promovezi continutul acolo.
Related Posts
- ← Distrugem miturile despre blogurile de business
- Cum sa te protejezi de aprecierile false de pe Facebook →