3 metode simple de social marketing care te ajuta sa iti consolidezi relatia cu clientii
Toate brandurile isi doresc sa interactioneze cat mai mult cu clientii lor pe retelele sociale. Cu toate acestea, exista cateva tactici foarte eficiente care incurajeaza interactiunile, dar care sunt prea putin folosite.
Socialmediaexaminer.com a analizat subiectul si a intocmit o lista de trei metode simple:
- Serviciul de relatii cu clientii este oferit mai ales pe Twitter, dar statisticile arata ca cei cre il includ in activitatea de pe Facebook sunt foarte multumiti
- Tweet-urile cu intrebari frecvente sau cu continut de genul “cum sa” sunt foarte putin folosite, dar 59% din cei care le folosesc considera ca aceasta este o metoda buna de a construi relatii si interactiuni pe termen lung cu clientii
- O componenta foarte importata in marketing este alcatuirea unei liste de email-uri ale clientilor. Lista cu email-uri se poate consolida foarte usor pe retelele sociale distribuind continut accesibil numai dupa inscrierea cu adresa de email, dar aceasta tactica este foarte putin folosita.
Related Posts
- ← De ce ar trebui sa oferi WiFi gratuit clientilor tai
- De ce e o greseala sa limitezi SEO la doar cateva aspecte? →