Strategia de Social Media Marketing redusa la 8 elemente principale

content-marketing_1405518805450Atunci cand pui bazele unei strategii de social media trebuie sa ai in vedere care sunt obiectivele si scopurile principale prin care reusesti sa intri in legatura cu potentiali clienti.

Acestea pot fi rezumate in cateva elemente esentiale care nu trebuie sa lipseasca din strategia de social media:

1. Identifica obiectivele afacerii si decide cum ai vrea sa folosesti social media pentru a le atinge
2. Stabileste obiective de marketing – acestea trebuie sa fie specifice, masurabile, realizabile, relevante si legate de timpul avut la dispozitie
3. Identifica clientii ideli – ar trebui sa stii ce varsta, ocupatie, venit, interese, probleme, obiceiuri sau pasiuni au acestia
4. Studiaza competitia – incepe prin a alcatui o lista cu 3-5 competitori majori si verifica ce platforme de social media folosesc si care este strategia lor de continut
5. Alege canalele si tacticile – opteaza pentru retele de social media pe care clientii tai petrec cel mai mult timp
6. Creeaza o strategie de continut – alege tipul de continut, orele la care se vor face postarile si frecventa cu care vei posta
7. Aloca un buget si resurse – stabileste bugetul dupa ce ai realizat o strategie
8. Asigneaza rolurile celor care se vor ocupa de paginile de social media

Mai multe detalii despre modul de construire a unei stragetii de social media markeing gasiti pe socialmediaexaminer.com.

Spune-le si prietenilor: Facebook Twitter Pinterest Google Plus StumbleUpon Reddit RSS Email

Related Posts