3 sfaturi pentru planificarea impotriva riscurilor din social media
Inca te mai gandesti care este cea mai buna metoda de a-ti face prezenta simtita in online? Ai putea sa iei in calcul o statistica recenta potrivit careia 84% dintre afaceri opteaza pentru social media pentru a-si implementa prezenta online si pentru a intra in contact cu clientii.
Fiecare domeniu are riscurile sale, iar social media nu face exceptie. Socialmediatoday a alcatuit o lista cu 3 sfaturi practice pentru implementarea planificarii impotriva riscurilor din social media:
- E mai bine sa previi decat sa tratezi – analizeaza potentialele riscuri si fa-ti un program de monitorizare a mentiunilor despre brand si a conversatiilor clientilor.
- Discuta cu angajatii, informeaza-i cu privire la riscurile din social media si opteaza pentru un manual cu cateva reguli daca este necesar.
- Alege un instrument de monitorizare a paginilor de social media pentru brandul tau. Acesta ar trebui:
- sa realizeze cautari strategice
- sa identifice riscurile
- sa filtreze
- sa prioritizeze
Related Posts
- ← Strategia de Social Media Marketing redusa la 8 elemente principale
- Cum sa iti gasesti publicul tinta in social media →