Cum sa fii ecofriendly la nivel de continut

Cum sa fii ecofriendly la nivel de continut

Reciclarea este benefica pentru planeta, dar si pentru continut. Un articol odata scris pe blog nu ar trebui sa fie lasat uitarii, el trebuie scos in lume, iar acest lucru se face cel mai usor folosind retelele sociale, dar nu numai. Continutul de calitate care este relevant pentru publicul tinta trebuie valorificat la maximum, iar acest lucru se poate obtine si prin reutilizare.

Pentru a putea reutiliza un anumit element de continut acesta trebuie sa poata sa ramana intotdeauna proaspat. Cu siguranta ca pe pagina companiei tale in sectiunea de stiri sau de blog sunt tratate subiecte relevante pentru industrie, dar acestea nu trebuie sa incerce sa intre in competitie cu paginile de stiri. Publicatiile de stiri au o armata de redactori in spate si abonamente la fluxurile de stiri, deci in cel mai bun caz ai reusi doar sa retransmiti noutatile acestora.

Pagina ta nu le va depasi ranking-ul acestora pentru cei care cauta stirile cele mai recente. De aceea va trebui sa incerci sa aduci un unghi de abordare diferit, o opinie, o analiza a unui set complet evenimente. Ceea ce trebuie sa incerci sa faci este sa creezi un echilibru intre stirile pe care le transmiti si continutul mereu proaspat care va fi relevant pentru cititorii tai, chiar si peste o luna.

Continutul mereu proaspat poate fi valorificat prin:

  • reabordarea subiectului dintr-o alta perspectiva
  • realizarea unor analize sau comparatii pornind de la continutul postat in trecut
  • postarea si repostarea in social media a articolelor de pe blog sau de pe pagina cu noutati
  • adaptarea continutului la fiecare retea sociala pe care acesta va fi postat

 

Aboneaza-te la Newsletter

Spune-le si prietenilor: Facebook Twitter Pinterest Google Plus StumbleUpon Reddit RSS Email

Related Posts