Cum se creeaza continutul viral
Orice companie, mica sau mare, isi doreste sa creeze continut viral care sa impanzeasca mediul online si numele ei sa rasune ca un ecou in toate conversatiile. Continutul cu potential viral nu tine de noroc, ci de informare si strategie. Sansele unei postari de a fi distribuita si apreciata de cat mai multi creste daca aceasta tine cont de evenimentele recente.
Asemeni stirilor, continutul din social media are un termen de valabilitate. O postare legata de victoria echipei nationale programata cu doua zile dupa meci nu isi mai are rostul. Cel mai adesea viralitatea este strans legata de evenimente recente legate intr-un mod interesant, inedit, inteligent de produsul sau serviciul pe care il oferi.
Marcus Ho vorbeste despre mecanismele care declanseaza efectul de viralitate pentru o postare apartinand unei companii care se afla la inceput de drum. Acestea se refera la trei tipuri de continut care provine din stiri pe un topic popular la un moment dat, stiri din industrie si mesaje de festive.
Cu toate acestea, nu orice eveniment sportiv, politic, cultural poate fi folosit pentru crearea de continut. Este nevoie de foarte multa atentie in alegerea subiectelor pentru continut pentru a nu dezamagi audienta. Daca nu exista sau daca nu se poate crea prin imagine sau text o legatura intre brand si eveniment, este mai bine ca acesta sa fie evitat. Nu trebuie sa te folosesti sau chiar sa profiti de capitalul de imagine al evenimentului pentru a incepe conversatia cu clientii tai daca acesta nu are legatura cu valorile brandului sau cu produsele sau daca cei din publicul tinta al brandului nu sunt interesati de evenimentul respectiv.
Aboneaza-te la Newsletter
Related Posts
- ← Ce se intampla daca iti masori succesul tinand cont de o singura variabila
- Cum sa iti imbunatateseti imaginea folosind social media →