Care sunt pericolele datelor administrate gresit
Fiecare companie lucreaza cu cantitati enorme de date. Indiferent daca este vorba despre statistici ale companiei, cifre de marketing sau date personale ale clientilor, acestea trebuie administrate cu grija pentru ca ele dicteaza directia in care se indreapta afacerea. Datele de marketing sunt cele care stabilesc in mod clar catre cine trebuie sa se indrepte o campanie si ele fac diferenta intre profit si pierdere.
Datele trebuie in primul rand actualizate la intervale de timp bine stabilile. Companiile care nu reusesc sa isi actualizeze datele isi asuma riscuri care pot fi exemplificate cel mai usor in cazul campaniilor de direct mailing. Daca in baza ta de date exista contacte dublate, acestea vor primi fie acelasi mesaj de mai multe ori, fie variante diferite ale campaniei pentru ca datele lor de contact se afla in categorii diferite ale publicului tinta. Lead-urile care nu mai sunt valabile trebuie indepartate atunci cand sunt intalnite in procesul de curatare sau actualizare a bazelor de date.
Sfaturi pentru administrarea si expedierea datelor:
– o persoana anume trebuie sa fie responsabila pentru bazele de date, iar in cel mai bun caz aceasta va fi cea care le va actualiza
– fii la curent cu regulile si legislatia in vigoare cu privire la protectia datelor
– asigura-te ca esti la curent cu sursa bazelor de date si ca nu realizezi activitati de spamming
– nu expedia materiale celor care si-au exprimat dorinta de a nu mai primi date din partea companiei
– automatizeaza procerele de marketing si modul de administrare a datelor pentru a castiga timp
– nu pastra in baza de date persoane care nu fac parte din publicul tau tinta
Aboneaza-te la Newsletter
Related Posts
- ← Cum sa iti imbunatateseti imaginea folosind social media
- Cum sa asiguri calitatea ridicata a continutului →