Cum sa profiti de Facebook in sezonul cumparaturilor
Atunci cand te afli la cumparaturi, singurul lucru mai important decat produsele din magazin este telefonul mobil. Iti dezlipesti ochii de pe Facebook doar cand ajungi aproape de raftul sau raionul cu produsele pe care le doresti. Ti se pare cunoscut acest scenariu? Daca raspunsul e da, atunci nu mai trebuie sa te convingem ca smartphone-ul face parte din experienta de cumparare. Mai mult decat atat, o precedeaza si ii urmeaza in foarte multe dintre cazuri.
Experienta de cumparare este legata de accesul la internet, de telefon si mai precis de Facebook, iar aceasta poate fi imbunatatita. Trebuie sa profiti de faptul ca iti cunosti clientii (pentru ca ii vezi in fiecare zi) pentru a-i gasi in social media.
Poti folosi retelele sociale pentru a-ti targeta clientii forte usor. Facebook iti permite sa alegi publicul tinta al ad-urilor tale astfel incat sa te adresezi exact categoriei demografice in care se incadreaza cumparatorii tai.
Pasul urmator ar fi sa targetezi persoanele care se aseamana clientilor tai. Folosind setarile de pe Facebook poti alege ca mesajele tale promotionale sa ajunga la astfel de persoane.
In plus, poti intra in contact cu potentiali clienti interactionand cu ei pe grupuri care sunt interesate de produsele tale. Mai mult decat atat, poti organiza concursuri pe care sa le promovezi catre persoanele care ti-au apreciat deja pagina sau catre clienti potentiali, poti oferi cupoane clientilor care dau check in locatia ta sau care iti eticheteaza business-ul in postarile lor.