Speranta de viata a magazinelor de retail in era digitala
Principalul avantaj al magazinelor online este posibilitatea de personalizare a experientei de cumparare, iar retailerii care nu isi adapteaza serviciile la asteptarile clientilor risca sa ii piarda. Magazinele fizice nu vor disparea peste noapte, dar experienta online poate fi cea care iti convinge clientii sa-ti aleaga produsele.
Time Trade a realizat un studiu pe 5000 de clienti si 100 de directori de vanzari si rezultatele ne pot ajuta sa ne facem o idee despre viitorul business-ului de retail si despre ce isi doresc clientii.Ce pretuiesc clientii cel mai mult atunci cand fac cumparaturi in magazin?
- 54% vor servicii prompte – 85% dintre clienti vor parasi magazinul si vor lasa in urma cumparaturile daca nu sunt serviti imediat
- 30% isi doresc o experienta personalizata
- 30% se asteapta la recomandari bunE
Aproximativ 3 din 4 consumatori nu considera ca retailerii ofera o experienta de cumparare consistenta pe toate canalele, iar acesta este un rezultat la care mai mult de jumatate dintre retaileri nu se asteapta.
Mai mult decat atat, 59% dintre respondenti s-ar dori ca reprezentantii de vanzari sa cunoasca produsele din cosurile de cumparaturi online, dar mai putin de un sfert dintre retaileri au aceasta abilitate in prezent. Cu toate acesta, circa 12% dintre retaileri isi doresc sa implementeze aceasta posibilitate in urmatoarele 18 luni.
Aboneaza-te la Newsletter
Related Posts
- ← Cum sa profiti de Facebook in sezonul cumparaturilor
- Cum sa descoperi avatarul clientilor tai ascuns in insight-uri pe Facebook →