Cum sa privesti SEO cu alti ochi
Ti se pare ca atunci cand spui SEO spui de fapt rutina? Patrick Stox vine cu o abordare noua care te va face sa privesti activitatea de SEO dintr-un unghi diferit sau mai bine zis dintr-un unghi nou.
Atunci cand faci SEO incerci practic sa intri in gratiile lui Google si asta inseamna ca trebuie sa te adaptezi la schimbarile pe care le aplica la algoritmul sau de functionare. Ochii mai blanzi cu care Google a inceput sa priveasca site-urile usor accesibile de pe mobil sau modificarea Panda sunt doar cateva dintre elementele cu care a trebuit sa tinem pasul in 2015.
Motivul pentru care a trebuit sa-ti schimbi strategia anul trecut este ca ai invatat ceva nou. Ai aflat ca nu faceai ceva bine sau ca nu era bine sa faci un anumit lucru. La urma urmelor, SEO se rezuma la cateva concepte de baza, la atentia la detalii si la combinarea acestor elemente.
In fiecare an auzim ca SEO este pe moarte, ca link building-ul nu-si mai are rostul, ca nu e nevoie sa folosim cuvinte cheie pentru ca acestea n-au niciun efect si ca online-ul e suprasaturat cu continut. Adevarul e ca trendurile se schimba mereu. Astazi experienta utilizatorului pare sa fie tot ce conteaza si nu se mai pune accent pe continut, dar asta se poate schimba.
SEO este intr-o continua crestere si se pare ca trebuie integrat in cat mai multe topicuri. Diversitatea pare sa fie raspunsul. Chiar daca afacerea ta functioneaza pe o nisa foarte specifica, acest lucru nu ar trebui reprezinte motivul pentru care se concentreaza pe un singur lucru.
SEO nu inseamna ca trebuie doar sa pui cuvinte cheie in pagina si nu se limineata la construirea de link-uri sau la scrierea continutului. O parte din metodele folosite in trecut nu mai functioneaza pentru ca trendurile s-au schimbat si SEO ar trebui sa-si traga seva din cat mai multe locuri pentru a pune piesele cap la cap si a obtine rezultatul dorit in cautarile facute pe Google.
Aboneaza-te la Newsletter
Related Posts
- ← Cum sa descoperi avatarul clientilor tai ascuns in insight-uri pe Facebook
- De unde vin ideile pentru continutul care ramane mereu actual →